Hemresa + bilder

Hittills har denna dag varit ett långt utdraget elände. Att man aldrig lär sig. Du skall icke kröka dagen innan hemresa!!!!
Det var inte långt ifrån att jag missade tåget, men jag hann. Annars hade jag blivit riktigt sur!!
Gårdagskvällen spenderade jag på Café skutan. Det var inte direkt roligt, det var ju tur att sällskapet vägde upp det hela. Klockan 2 ramlar jag in hemma hos mamma o pappa, jag tyckte att jag inte hade druckit så mycket. Men det kändes som om jag hade druckit upp hela pripps när jag vaknade på morgonen.
Nu är det meningen att jag skall börja ladda om för vår Tallin resa som går av stapeln ikväll. Men som det känns nu så vill jag bara sova.....
Men förhoppningsvis så vänder det hela, och man äntrar the Scaramanga mode fullt ös medvetslös!! :D

Jag tänkte oxå passa på att bjuda er på lite bilder från det vackra Hudiksvall.
Håll till godo.

Scaramanga




Sjöbodarna Hudiksvalls stolthet







Vackert va? Hudiksvall klockan 08:35 idag!



Tre bockar. Hudiksvalls svar på Spy bar :D
Här här mången fager jungfru, mött sexual helaren Scaramanga.
:D


Kommentarer
Postat av: Erica

Tycker nog du hade kunnat släpa dig förbi Friggesund innan du åkte hem igen...;)

2009-07-03 @ 11:38:37
URL: http://sweptaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0