Kanon dag!!!! :D

Idag har det varit en sådan där dag då nästan allt har gått rätt. :D
Dagen började ju mindre lyckligt när chefen ringer och frågar mig, hur det kan komma sig att vi har 1300 l mjölk i lagersaldot och inte en enda liter i butiken?
Jag hade inget vidare svar på den frågan, så jag fick bolla honom vidare till hon som är mejeriansvarig trots att hon hade semester.
Jag beslutar mig för att gå ner tidigt på jobbet och börja jobba redan 11:30, fast min arbetstid inte började förrän klockan 13. Men när jag kom in i fika rummet så sjönk jag ihop på en stol och sen orkade jag inte röra mig mer. Så jag fördrev tiden med att dricka ett antal koppar kaffe och äta yoghurt istället.
Chefen och den för dagen ansvariga i charken hade synpunkter på min order. De tyckte att jag hade beställt för mycket, och sedan undrade de om inte hon som ansvarar för mjölken ska ta alla färskvaru ordrarna istället, så kunde jag koncentrera mig på kolonial och frys. I vanliga fall skulle min sjukt tävlingsinriktade hjärna ha fått för sig att detta var av ondo för mig. Men idag så sa jag visst jag ska prata med henne om hon vill ha dessa ordrar med.
Jag vet inte vad som håller på att hända med mig, håller jag på att bli vuxen? Har jag slutat bry mig? eller kan det vara den feedback jag fick av Lisa och Dénise igår? Jag vet inte, men helt okej känns det iaf.
När arbetsdagen så började så var min trötthet som bortblåst. Allt gick jättebra och jag tror att jag ska rikta ett särskilt tack till den övriga personalen.  De var grymt duktiga idag. :)
Jag hade ju stängningen ikväll, och allt gick jättebra. Jag hann med allt jag skulle + en hel del därtill. Så det ska faktiskt bli riktigt roligt att gå till jobbet imorgon!!! :D
Det var länge sedan jag kände en sådan entusiasm som jag gjorde ikväll, det är skönt att veta att den finns kvar! :D

Nu är hotellet i Thailand oxå bokat. Det blev ju inget märkvärdigt hotell direkt. Men det blir säkert jättebra.

Men den 5:e oktober bär det av :D



Fin strand 2 minuter från hotellet :)



Kan ni se en översexuell Scaramanga spinga omkring här på stranden som the Hof i baywatch? :D



Tyvärr så verkar det ju vara en liten pool så det blir nog ingen volt tävling på kvällarna :(



Hit ska iaf jag och Dénise åka. Vi ska titta på vattenfallet har vi bestämt! :)
och jag ska prova thaimassage :)



Så här blir mitt och Dénises hem de 16 dagarna vi är i Hua-Hin.
Tydligen kan man ta med sig datorn till Thailand, Rummen hade tydligen även svenska ström kontakter.
Bloggen kan leva även på semestern :D



Sedan är det bestämt att vi ska besöka Bron över floden Kwai. Den som är med i den berömda filmen ni vet :D



Vilken rulle det var :D

Sedan fick jag väldigt mycket positiv feedback av Berra skägg idag, då blev jag jätte glad.
Här nedan följer ett utdrag ur hans blogg:

Jag vill Tacka Scaramanga Stort som hela tiden driver på mig och hjälper mig
till stordåd och inspirerar mig på många sätt, Stort Tack!!!

Det är tack vare Scaramanga som jag bloggar utan han så har det inte blivit någonting
alls med det.

Det är inte alla dagar man får ett sådant betyg, det värmde.

Men nu ska jag sova

Ha det bäst

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: CJK

Har inte chefen kollat på nattens övervaknnigsfilmer och sett kalven som druckit upp all mjölk?

Sen jag menar. Om du har lika mycket i lönekuvertet fast med mindre jobb verkar det väl helt ok att lägga över ordrarna på bruden?

2009-07-10 @ 12:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0