Kvinnor ni räddar min dag :D

Jag måste bara säga tack, till alla underbara kvinnor. Ni förgyller verkligen min dag.
Alla vackra, sexiga brunbrända kvinnokroppar, finns det egentligen något mer perfekt? :)
Korta, långa, smala, tjocka sak samma på sommaren så lyser alla kvinnor upp min tillvaro.
När de oxå kostar på sig ett litet leende, ja då är min dag räddad.
Jag kan tala om för er att man bara blir äckligare och äckligare med åldern :) Det passar många syndiga tankar i min hjärna under en dag kan jag tala om. Men det är väl ändå det som gör livet värt att leva?
När man känner den där rysningen ner för ryggraden, då vet man att man tittar på något av dessa underverk....
Undrar egentligen hur bra man är på att dölja vad man egentligen tänker? I mitt fall så skulle jag kunna tänka mig att jag är rätt så värdelös. :)
Men det är väl egentligen det som det hela går ut på?
bekräfta och att få bekräftelse. Men det finns vissa av dessa underbara varelser som får hjärnan att snurra ett par varv extra. Då får man ta en tur in i lagerfrysen för att kyla ner sig. :) Tur den finns ibland!
Annars skulle livet i butik inte vara så lätt. Det finns ju även en annan fördel med att jobba i butik, och det är att det är betydligt svalare än utomhus. Det är ju så vackert tills Asta 75 kommer in och har glömt stödet hemma.......
Då försvinner dessa syndiga tankar fort kan jag lova.
I övrigt så tror jag att jag har börjat utveckla någon form av sko fetish. Finns det egentligen något sexigare än en vacker kvinna i svarta högklackat? Ett krav är dock att hon kan gå i dem, annars liknar det mest halta Lotta på hal is. :)
Men om hon kan gå i dem, o my god!!!!!
Det är nästan så att man skulle kunna tänka sig att jobba gratis imorgon, bara för att få se alla dessa vackra kvinnor. Men det är nog lika effektivt att gå och lägga sig i parken. :)
Vädret verkar ju lovande för en dag med fluktande :D

Men nu ska jag ta mig en kall Carlsberg 2,8% och njuta av min fredags kväll.

Hoppas ni får en underbar kväll!

Scaramanga





Kvinnor gör mig en tjänst, köp svarta höga idag :D

Kommentarer
Postat av: CJK

Du är ju sansnlöst sjuk grabben =D=D=D=D

2009-07-18 @ 11:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0