Otursförföljd......... :( Med mycket tur ändå :)

Idag tror jag nästan ingenting har gått som det ska......
Dagen började jävligt illa, jag lyckades kliva på något på golvet så att jag skar upp min stor tå. Alldeles blodig var det bara att ta på sig strumpor och halta till jobbet.
När jag kommer fram till jobbet så inser jag att de stängningsansvariga inte har hunnit med mjölkkylen samt att det fanns vakanser i schemat även idag :(
Det satte ju käppar i hjulet direkt från början. Men jag måste säga att Stina löste situationen på ett väldigt bra sätt. Vi har ju oxå haft personal från en omplocknings-firma som har hjälpt till med att bygga om i butikshyllorna. De har gjort ett jätte bra jobb, men de har ju tagit upp en hel del av min tid. Tur för mig att Daim Bosse var med idag. Han styrde verkligen upp butiken. :)
När det väl blir dags att gå hem inser jag att det kommer att bli övertid även idag. Ordrar ska göras och lönerna ska skickas. Men jag hinner bli klar inom en timme och beger mig av hemåt.
När jag väl kom hem så tog jag en lång varm dusch för att smälta dagens intryck. Det var jätte skönt man tänker verkligen bättre i duschen.
När jag kommer ut ur duschen är det dags att laga till parad rätten.
Glad i hågen skuttar jag in med min tallrik med mat och ska precis slå mig ner framför laptopen och se film, och njuta av min vällagade parad rätt. Då lyckas jag sparka in i soffan och träffar olyckligtvis min onda tå. Jag skriker och tappar min tallrik, ni kan ju tänka er var den landade..... Mitt på dator helvetet. :(
Jag trodde att nu var det slut med min älskade dator. Jag svär ganska ljudligt för mig själv, men inser samtidigt att jag måste ju ändå torka av den om den ska skickas in på service.
Men det märkliga är att datorn fungerar helt perfekt även efter denna misshandel, till och med tangenterna fungerar utan att kännas kladdiga......Vi får hoppas att det håller i sig..... :D

Jag kan ju bara säga att dagen slutade betydligt bättre än den började. För jag och Stefan rockade på Battlefield 2 idag. Vi hade ett par riktigt bra omgångar, tills Stefan blir kickad av en admin som blev sur över att bli dödad av Stefan tre gånger i rad :)

Men nu ska jag ta mig lite kvällsfika och hoppa i säng.

Ha det bra!


Scaramanga

 

Här kommer en fin film från BF2. Det är dock inte jag och Stefan som spelar. Utan denna video är bara för att visa er vad man fördriver sin tid med.

Over & out

Scaramanga
Gruppchef

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0