Public enemies och pride har börjat.......

Tjenis nu var det länge sedan jag skrev igen, illa illa. Men det har inte hänt så mycket men ni ska få en kort resumé över de senaste dagarna iaf. :D

På Tisdag var jag ute och gick min vanliga promenad.
När man kommer upp på Ghetto åsen så möts man av en väldigt vacker syn.



En totalt ut bränd bil. Man kan ju fundera på vad för hedniska ghetto ritualer som har förekommit runt denna bil.
Små påtända stackare som dansar runt i ring och vrålar något om död åt kapitalet kanske? :D
iförda endast foppa tofflor, hawaii shorts och gangsta bandana. :D Åsen i ett nötskal. :D
Mycket märklig syn var det iaf.

När jag äntligen kommer hem från min promenad så ringde Min gamla studie kamrat Rickard och frågade om vi inte skulle åka in till stan och ta en bira?
Jag var ju ändå ledig och jag hade inte träffat honom sedan vi gick klart vår utbildning så jag tackade ja.
Vi gick till en restaurang som hette GROGG, och låg i anslutning till medis. :)
Det var ett super bra ställe faktiskt, lagom med folk och bra service. Jag kommer nog att uppsöka detta ställe igen, helt klart )
Det var jätte trevligt att träffa Rickard och prata om utbildningen, livet i allmänhet och den nuvarande karriären. :)
Det är roligt att prata med någon som har ungefär samma situation som mig själv :)
Vi pratade oxå om att det skulle vara roligt att ha en återträff med våra gamla studie kamrater :)
Jag hoppas verkligen någon tar och fixar en sådan, själv är man ju rätt usel på att fixa iordning sådant.
Ölen smakade alldeles förträffligt, och det kändes som om jag behövde detta.
Så jag tackar Rickard för en trevlig kväll och hoppas att vi snart gör om det!! :D

När man vaknar till liv på onsdag så känner man ju av att man har druckit....... Fan åldern tar ut sin rätt..... Men Lisa ringde och tyckte vi skulle åka in till stan och fika.
Det passade mig alldeles utmärkt, för då kunde jag passa på att hämta ut mitt nya pass och leg.
Det var som alltid en upplevelse att träffa Lisa :D
Vi käkade lunch på gallerian och därefter så bestämde vi att vi skulle gå och se bio.
Vi valde att se




Detta måste vara en av de största skit filmerna som har gjorts på mycket länge!!!
Jag somnade. Det har bara hänt en gång tidigare under dum dummare.
Denna film hade kunnat vara super bra, men alla pengarna gick väl till skådespelarna, så det blev en väldigt låg budget till själva filmen. Allt var faktiskt dåligt, ljud, själva filmandet och storyn.
Ett gott råd, se den inte!!! När vi gick ut från bion så tror jag inte jag hörde en enda röst som sa att den var bra.
Men jag fick ju en skön tupplur iaf :D

När jag åkte hem med tåget så såg jag att det gick poliser och patrullerade i tunnelbanan. Jag kom ju på att pride precis har dragit igång på allvar, så det var säkert därför.
Idag på jobbet har det oxå varit fullt av pride besökare.
Bland annat två transexuella thailändare som sprang omkring i butiken och skrek å ååå baby, we need som chicken.....
De handlade 6 stycken så man kan ju fundera på hur mycket de hade tänkt äta?
Men det läskiga är ju att de ser ju ut precis som kvinnor. förutom när det kommer till röst och gång.
Där hade de lite övning kvar.....
Men de såg ju iaf ut att ha kul, och det är väl det som räknas. :)

Jag träffade oxå en kund idag som hade varit i gnarp på genomresa. Hon tyckte att det var exotiskt att handla på statoil för det var som en liten lanthandel.
- Det fanns lite av allt.
Hon hade oxå köpt kantareller av någon thailändska där.....?
Så nu vet man att Gnarp är exotiskt med sin lanthandel :)

ha det bra med er

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: kulturella

japp det dycker upp fler kntareller.jag har så små fina kartonger,,,,, tomma

2009-08-04 @ 07:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0