Pundar kongress + Leg diskussion

Idag har det oxå varit en jätte bra dag på jobbet, allt tack vare att allt gick så bra i måndags. :)
Men nu undrar jag om inte pundarnas semester har upphört?
I dag trodde jag att de hade kongress utanför butiken.
Pundar Olga var där hon stod och spydde galla över oss, samt hennes äckliga kompis. Sedan stod det ett flertal till bekanta pundare där oxå.
Pundar Olga skrek högt att hon inte skulle handla hos oss för hon hade redan "handlat" i Liljeholmen. Man kan ju undra hur mycket som hon betalade för.....
Hoppas bara att de inte ställde till några problem efter att jag gick. Men jag har inte hört något, så jag förutsätter att det gått bra.
Nu var det länge sedan jag såg rysk/polska tanten oxå, undrar just vart hon tagit vägen?
Hoppas allt är bra med henne.
Jag satt i kassan idag, då kom en tjej fram till mig och ville köpa cigg.
- Har du legitimation?
- ÅÅÅÅ jag har tagit min killes plånbok..... (hur många killar har röda plånböcker?)
- Då kan jag tyvärr inte sälja cigg åt dig.
- HMMPHF!! DU! JAG har faktiskt köpt cigg här flera gånger!!!
- Ok, Men tyvärr inte idag, om du inte går och hämtar ditt leg.
- DU! Jag tar det faktiskt som en komplimang, jag är faktiskt 27.
-  ja du är ju så söt så . Det har jag egentligen inte alls svårt att tro. Men jag måste ju göra mitt jobb, det förstår du väl? :)
- HMPF!!!!
Hon blir super sur, och rusar ut. :D
Det värsta är att jag har tagit leg på henne förr, med samma diskussion som följd. Man kan ju fråga sig varför man inte lär ta med leg?

Nu ska jag ta o äta kvälls fika.

Ha det bra med er.

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0