Tallin -09 + bilder Och en ny Scaramanga hatt :D

Så nu har man äntligen kommit hem och vilat ut ett par timmar. Det var välbehövligt kan man säga.
Vår resa började på fredag, det var jätte kul att komma iväg och se något annat. Kvällen bjöd på mycket dricka, glädje och skratt :D Jag sjöng till och med karaoke. Dock inte själv, vi var 5 stycken som sjöng its raining men. Jag kan bara säga att min insats var nog inte den bästa. Det måste ha låtit riktigt illa. Men kul var det, nu har man ju liksom gjort det. :)
Jag vet inte vilken tid jag kom i säng men det kändes som det var väldigt sent.
På morgonen vaknar jag av att Vulva sparkar på mig och börjar kasta chips. Det svinet :D
Jag hade världens huvudvärk, men lyckades dra på mig shortsen och gå in i tjejernas hytt.
När det blir dags för att kliva av båten för att se på tallin så är det den längsta landgången jag någonsin har sett. Jag kommer fram till tullen och blir stoppad!!! Då visar det sig ju att jag hade glömt mitt pass ombord på båten....... :(
Jag får gå hela vägen tillbaka och när jag äntligen kommer fram till hytten så inser jag att jag har fel hytt nyckel med mig..... Jag skulle ju egentligen ha bott i samma  hytt som Dénise och Sara, men där sov Katja så och vi hade ju bytt nycklar i fall det skulle bli kontroll. Så det var bara att gå upp till receptionen och be om en ny. Men jag kunde ju inte säga mitt eget namn, så jag fick använda mig av Vulvas. Men som tur var så blev det inget problem, och jag kunde bege mig ner till hytten för att hämta passet.
Sedan var det ju bara att försöka leta sig ut ur båten, och det var inte det enklaste för en grymt bakfull Scaramanga.
När jag åter kommer till tullen så har de upphört med kontrollerna!!!!!! Så egentligen gick jag ju i onödan.
Väl i land så beger vi oss till Hez burger för att äta. Det måste ha varit den äckligaste burgaren jag någonsin ätit. Den var alldeles torr.
I tallin så pågick det någon form av festival, väldigt många gick runt i folkdräkt och det var en väldigt god stämning i staden.
Tyvärr så kunde jag ju inte dricka någon öl nästan, på grund av att man mådde så dåligt.
Mitt inköp i Tallin bestod av en ny Scaramanga hatt. Det har ju liksom blivit en grej när man åker på resa att handla en ny hatt. :D



Kvinnor. Passa er, Scaramanga is back in town :D

Väl tillbaka på båten så hade vi bokat privat bastu. Det var jätte trevligt förutom två saker.
1. Nazi kärringen i receptionen, hon bara skrek åt allt och alla.
2. Ung jäveln som spottade på mig. Ungen var kanske 4-5 år och spottar mig i ryggen när vi sitter i bubbelpoolen. Han kan vara glad att Dénise var med. Man kan ju fundera på var föräldrarna håller hus. jävla latté mammor.

I övrigt så har kryssningen varit lyckad.

Här nedan följer lite bilder.

Nu ska jag sova, ha det bra med er!!
Scaramanga



Är det mig polisen ska hämta? :D Det var väldigt vackert i Talin.



Här kan ni se ett urval av alla folkdräkter.








Katja & Dénise rockar karaoken. :D De var jätte duktiga!







Carro har fått tag på en drink. ;)



Stekarn, steker :)



Sara i snygg posé :)



Henke. Kolla in den sovrums blicken :)





Dénise & Sara steker på soldäck.




Vulva tar sig en bärs




Trötta ögon dagen efter. Undrar om Vulva ska gå med i Bigglesklubben eftersom han viker ett pappersflygplan?


Kommentarer
Postat av: Carro

Hahha, klockrent Scara ;P Det va en riktigt rolig kryss det där!!

2009-07-10 @ 12:23:45
URL: http://ammeanilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0