Tjenis

God morgon! Nu har man nyss klivit upp ur sängen. Klockan är 11:33. Snart har man sovit bort hela dagen. Men det tar ju tid att återhämta sig från en mid Sweden helg. :D

Idag ska jag flytta in till Hudiksvall hade jag tänkt.

Vi får väl se när det går några bussar. Här ute i ödemarken ska man ju bli ganska överraskad om bussarna går med mer än tre timmars intervaller.

Men det löser sig nog.

Tack för kommentarerna kring mina mid Sweden inlägg, och det enda jag kan säga är Ja det är alltid ett grymt festande när man är hemma. Detta är första dagen som jag känner mig helt återställd.

Men nu ska jag kolla när bussar alternativt tågen går.


Ha en bra dag.


Ikväll ska jag antagligen träffa Gabby, det var väldigt länge sedan, så det ser jag fram emot.


Scaramanga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0