Totalt händelselös helg

Nu är det söndag, denna helg har spenderats i soffan sovande eller framför datorn.
Jag har inte haft någon större lust att hitta på något heller, trots att Stefan bjöd över mig på en dunk med vin. Men det var som om kroppen hade sagt ifrån denna helg. Man kanske behövde återhämta sig efter en hård arbetsvecka?
Nu tänkte jag göra det första produktiva på denna helg. Jag tänkte städa mitt badrum, och inte den vanliga snabbstädningen. Utan nu ska jag städa ordentligt. Jag ska fan använda diskborsten för att göra rent kaklet.
Jag hoppas att ni har haft en betydligt bättre helg än vad jag har haft.
Jag kanske ska gå mig en sväng ner på coop lite senare.....
Det vore ju kul att träffa Veronica, hon kan ju iaf muntra upp min annars så tråkiga vardag. :D
Sist jag pratade med henne så berättade hon att hon att hon inte hade någon sommar semester i år, utan skulle ta en vecka i höst. Fast hon skulle bli tvungen att åka utomlands själv för alla hennes kompisar hade ju semester nu på sommaren. Jag kanske ska erbjuda mig att följa med? :)

Sedan ska jag fan ge mig av ut och gå idag. Det är dags att ta tag i allt med träningen nu. Turkiet och Thailand står ju för dörren. Man vill ju iaf se hyfsad ut när man ska dit.

Men nu ska jag städa

Ha det bra med er

Scaramanga
Utför städtjänster samt andra tjänster för ensamma hemmafruar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0