Återblick på det gångna året.

Nu sitter jag på tåget, på väg hem till Stockholm.
Jag sitter och funderar över det år som har varit, och varför man aldrig lär sig dricka med måtta :D
Året som har gått har varit väldigt lärorikt för mig. Dels rent kunskapsmässigt men lika mycket på det personliga planet. Jag tänker på all tid och energi som jag har lagt ner i detta projekt, och vad mycket de andra deltagarna har givit mig. Det har varit väldigt hårt att sitta och hålla på med de olika uppgifterna speciellt då ekonomin. Men på något vis så har jag lyckats, hur vet jag inte. Men det ska jag nog tacka de övriga deltagarna för, de har varit en stor inspirations källa och gett mig stöd.
Sedan får man inte glömma Lotta, som har hjälpt till med att korrektur läsa mina uppgifter, det har varit jätte bra.Tack så mycket.
Jag pratade med en av mina lärare igår kväll och fick väldigt positiv feedback. Läraren förstod vad jag har genomgått detta år, och tyckte det var hedervärt av mig att jag aldrig hade påtalat problemen som uppkommit för någon.
Tyvärr nådde jag inte ända fram när det kommer till betyget. Jag fick nöja mig med ett VG. Men det är inte dåligt.
Jag blev oxå upplyst av vår lärare att hade jag skrivit något bättre på proven så hade jag fått ett MVG.
Han berättade för mig att det fanns två stycken i vår stora grupp som hade stått och vägt mellan MVG och VG. Den ena är en jätte duktig deltagare, som har utmärkt sig på flera olika sätt. Den andra var jag!! ?? Jag blev väldigt förvånad när jag hörde detta. Men samtidigt oerhört glad. :D
Jag fick oxå tips på hur jag skulle gå vidare i karriären av vår lärare, och de var jätte nyttigt för mig. :D'
Sedan fick jag positiva kommentarer kring mina frågeställningar. Jag kanske inte var den som hela tiden skrek högst i klassrummet. Men jag ställde alltid kluriga frågor som tvingade deltagare och lärare att tänka till.
Nu känner jag egentligen bara sorg över att denna kurs är över. Jag kommer garanterat att springa på deltagarna i andra sammanhang. Men det kommer inte att vara samma sak. Vi har ju ändå delat detta år tillsammas.
Jag kommer att behöva boka ett möte med min chef för att börja min karriärs planering.
Efter den feedbacken jag fick igår, så känns möjligheterna oändliga.
Det är bara mitt eget psyke som kan stoppa mig.

Till er deltagarna som läser detta, riktar jag härmed ett speciellt tack. Ni har gjort detta år till en upplevelse jag aldrig glömmer.
Jag har oxå hört att en viss ring bjuder på gratis kaffe, när man är i närheten? :D

Återigen Tack

Scaramanga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0