Besked.....

Jag kliver upp i vanlig ordning idag och beger mig av mot jobbet. Klockan 05:54 ringer min telefon.....
och jag får ett besked.....
Som sagt jag trodde att jag kände mig själv, idag är jag inte lika säker.
Beskedet borde ha fått mig att känna något, Hat, glädje, sorg vad som helst. Men jag känner absolut ingenting......
Det kan ju inte vara helt normalt? Jag är naturligtvis glad att jag inte blev jätte ledsen eller upprörd. Men ändå?
Man har ju oftast glidit igenom livet ganska friktionsfritt, så man tycker ju att saker borde påverka, för jag vill ju inte vara 30 år och likgiltig. Det känns inget vidare......

Men jag ska strax hoppa i säng och drömma sött om allt de roliga jag ska uppleva till helgen. Jag behöver verkligen semester NU!!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad har hänt?

2009-06-22 @ 22:30:29
URL: http://sweptaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0