Försvunna studie-kamraten och god service :D

Idag fick jag besked om vart min försvunne studie kamrat Oscar har tagit vägen. Han är tydligen i Indien och studerar islam och arabiska, Där ser man vad olika ödet kan slå. För ett par månader satt vi tillsammans och hade grupp möten och seminarier, nu är han och studerar religion
Men jag hoppas att det går bra för honom och att han tar kontakt med mig igen vid hemkomsten. Jag är ju grymt nyfiken på hur han har haft det.
Jag måste säga att det kräver stort mod att bara lämna trygga moder Svea för att bege sig till Indien för att studera islam. Jag hade då iaf aldrig vågat.
Jag hoppas bara att han tar vara på denna möjlighet och gör det absolut bästa av erfarenheten.
Jag undrar hur det ser ut när han har undervisning?

Idag när jag var på jobbet så kom min drömkvinna in. Hon var så otroligt snygg. Jag såg henne direkt när hon ankom butiken. Helt perfekt man trodde ju hon var sprungen ur männens önskebrunn. Hon pratade naturligtvis engelska och frågade mig om hjälp, för hon skulle köpa blöjor i present till något barn. Min engelska är ju inte den bästa och blöjor är inte min starka sida. Men jag försökte hjälpa henne så gott jag kunde. Men till slut så föreslog jag att hon skulle köpa en barn mugg istället och att barnet nog skulle uppskatta det mer.
Hon skinner upp som en sol, och säger att det blir perfekt.
Sen ger hon mig en kram och tackar för hjälpen. :D
Jag höll ju på att ramla ihop. Det hade jag inte väntat mig. :D
Men jag kan ju bara säga att det är så här jag vill att alla kvinnor ska visa sin uppskattning om de får bra service. :D

Nu ska jag kasta i mig lite kvällsfika. 8:30 rullat tåget imorgonbitti.
Min store bror kommer oxå att säga upp bekantskapen med mig om jag kommer till gnarp i The Scaramanga Hat. :D
Om jag bär den så vägrar han att kännas vid mig, jag tycker det är lite överdrivet. :D

Döm själva :D



Jag tycker den är stekhet!!!!

Ha det bra

Scaramanga

Gnarp vi ses i morgon!!! :D

Kommentarer
Postat av: Marre

Jasså du har hitta din drömmkvinna du höll väl på svimma när du fick en kram av henne. Vad då den där hatten kan du ha i gnarp. i ganarp går folk klädda hur som helst :D

2009-06-26 @ 07:54:19
Postat av: Dénise

Lämna hatten hemma! Den är ful! Och din bror var väldigt trevlig så honom tycker jag du ska behålla kontakten med =)Ha det bra i bondhålan =P

2009-06-26 @ 15:36:39
URL: http://blondie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0