Gnarp here i cum!! :D

Så då var vi äntligen på väg. Satan i gatan vad trött jag var i morse. Det var nästan så att jag inte tog mig ur sängen, men vad gör man inte för Gnarps alla damer?
Jag hann till och med duscha. Det kan ju vara trevligt att komma hem ren och fräsch. :D
Nu sitter jag ombord på tåget mot Hudiksvall, och väntar på att jag ska bli serverad frukost. :)
Man skulle kunna vänja sig vid detta helt klart.
Jag har denna gång provat att använda SJ nya sms biljetter, vi får väl se hur det fungerar. Det verkar komplicerat helt klart.
Jag undrar vad Gnarp har ordnat för välkomst kommitté? :D
Man hade ju inte tackat nej, till ett 20-tal nymfer som dansade för mig. Det skulle oxå sitta bra med en röd matta och ett välkomsttal :D
jooooooooooooooooooo fet chans.
Men sak samma, det ska bli jätte kul att få komma hem och träffa alla mina vänner igen.
Synd bara att det finns de som är rädda för att komma på fest.
Ikväll ska jag inkvartera mig i El grandes nyinköpta hus och bara njuta av lukten av härsket ko bajs och avslagen pripps. :D
Vädret verkar ju bli kannon, så det blir väl till att glida i shorts hela helgen!!! Nice :D

Kulturella om du läser detta, ikväll kommer jag att vara nära...... :D

Undrar just om Britta o Benke har fest i kväll? Då kanske man får se varför man en gång var så glad att flytta från gnarp. :D

Men nu kommer frukosten 

Ha det bäst


Scaramanga


 

Kommentarer
Postat av: Marre

härligt att komma hem till din hemtrakter ett tag

2009-06-27 @ 16:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0