Helgen :D

Torsdagen och fredagen var inte några bra dagar i mitt liv.  Det har varit en enda stor röra av allting, men nu ska vi inte prata om massa tråkigheter. På lördagen slog Stefan mig en signal och frågade om jag skulle hänga med ut. Jag kände att jag var i stort behov av att ha roligt. Så jag tackade med glädje ja. :D
Stefan kom hem till mig vid 17 tiden och festen tog sin början. Jag hade varit på bolaget och handlat lite skumpa och några öl. Jag passade på att pröva en ny sort denna gång, den var inte lika god som chapell hill. Men den gick ju i :D
För att fördriva tiden så passade vi på att ha videosamtal med lite olika människor. :)
Vi höll även ett samtal med en gammal klasskamrat till mig, det kan ju bli lite pinsamt. Men jag hoppas vi skötte oss.
Efter ett par timmars förfest var det dags att bege sig in till stan. Vårt första stopp blev Engelen. Det var jätte trevligt. Men vi valde ganska omgående att gå vidare till Patricia. Jag måste säga att jag tycker att det stället har oförtjänt dåligt rykte. Jag har alltid haft jättekul, när jag har varit där. Så även denna gång.
Men jag måste säga att jag blir ytterst beklämd av att se dessa vackra thailändskor som hänger med 50 åriga gubbar. Den här gången var det faktiskt nära att jag skulle spy. Jag tycker det är vidrigt.
Jag träffade mycket folk och hade som sagt jätte trevligt hela kvällen. Stefan drog hem tidigare än mig, så jag var kvar och festade själv. Varför jag var det kan man ju fråga sig? Jag var nog rätt färdig att åka hem vid samma tidpunkt som Stefan. ¨
Men jag fick iaf min obligatoriska bigmac. Jag kan bara säga att det är det bästa med att vara full, för då kan man unna sig en bigmac. :D
Jag vet att många inte håller med mig, men tänk på att det är bara bigmac burgare som man kan äta kalla, och de smakar lika bra iaf. :D

Nu ska jag faktiskt skriva ett inlägg till på en gång, så det inte blir så jobbigt för er att läsa.

Scaramanga 




Kommentarer
Postat av: Marre

Ja jag förstår inte vad dem ser hos gammel gubbarna. Hoppas du hade trevligt fast din vän drog hem..

2009-06-15 @ 21:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0