Krångligt liv.....

Varför kan ingenting fungera bra denna vecka? :(
Det blir rörigare och rörigare för mig för var dag som går, men det kanske har att göra med att det bara är en dag kvar till semestern.
Tyvärr blev det inget möte med chefen idag. Vi skulle ta det efter min semester. Men han sa att han visste vad det gällde.
Det var tydligen något av de följande tre sakerna.
1. Jag ville säga upp mig.
2. Jag ville ha högre lön.
3. Jag ville ha ansvar för något annat.
Han täckte nästan in allt som jag kunde fråga om i dessa frågeställningar Men jag sa att det var bättre att vi satte oss ner. Så vi ska göra det efter semestern. :D
Jag måste faktiskt säga att jag gillar min chef. Han går ju från den ena ytterligheten till den andra. :D
Jag ser minst sagt fram emot vårt samtal.

Nu sitter jag mest och myser över att jag har lyckats boka tågbiljett till hudik. Den kostade nästan 700 spänn enkel resa... Men jag unnade mig 1:a klass. Det sjuka på dessa tåg är ju att i 1:a klass ingår:
1. Frukost.
2. Gratis Internet
3. Hörlurar
4. Tidningar.
5. 15 cm bredare säte.

2.a klass biljetterna på samma avgång kostade 625 kr. och då ingår ju ingenting. Helt sjukt!!!
Jag undrar om Gnarps jungfrur kommer att stå på statoil och ta emot mig när jag ankommer bygden. '
Det är ju inte så många gånger per år Scaramanga aka Love god, besöker byn. Så unga fagra kvinnor gör bäst i att boka tid. :D
Kärleksnästet kommer att bestå av El grandes bastu. :D
Där pastor El grande kommer att viga mig och den fagra jungfrun i ett bad av kall pripps.
Både jag och el grande är ju gudsfruktiga män, och skulle aldrig drömma om att röra en kvinna om vi inte var gifta. :D
Lotta du är inte glömd du får sjunga under vigseln :D


Men nu ska jag gå och äta.

Ha det bra.

Scaramanga
Aka Love god.



Det kommer att låta vackra med din röst Lotta!! :D

Kommentarer
Postat av: Marre

Hoppas du får en bra vistelse ut i ur skogen...

2009-06-25 @ 13:59:56
Postat av: Erica

Gudfruktiga ja hahahahahahahahahahahahahaha!!!!

2009-06-25 @ 17:12:38
URL: http://sweptaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0