Mid sweden, Dag 2

Jag vaknar upp vid 9 tiden av att telefonen spelade sin vackra signal, P.I.M.P. Jag kan säga att jag kände mig inte alls som någon sådan just då. Jag svarar och det är min kompis Sverker.

Han har tydligen inte nyktrat till än utan skriker

•-         TJEEEENA!!!!!!

•-         Jo.. hej.......

•-         Vad gör du?

•-         Sover, vad gör du?

•-         Ingenting, ringer runt o väcker folk.

•-         Är du dum? Vet du vad klockan är?

•-         Hihihihihihi visst är jag kul?

•-         Mmmmh jätte.....

•-         Äh gå å dö då, rädd jävel som inte vågar supa!!

•-         Mmmm hej då!

Jag slår upp ögonen och då känner jag vad varmt det är. Det är minst 30 grader i rummet. Jag gör ett tappert försök att somna om, men Sverker ringer var 15 minut så det är omöjligt.

Sista gången han ringer då säger han:

•-         Svara ja eller nej.

•-         Mmmh?

•-         Är du en bög i en bur?

•-         Är du dum?

•-         Men svara ja eller nej.

•-         Är du en idiot?

•-         Är du en bög i en bur?

•-         Men gå å sov med dig.

•-         Men snälla då, säg ja.

•-         Nej!!!

•-         Bögen är lös, bögen är lös, bögen är lös!!!!!!

Han blev helt överlycklig, och bara fnittrade. Sen la han på. :D

Jag valde att gå ner och se om någon i huset var vaken, El Grande hade tydligen också vaknat av värmen. Så han dukade fram gourmet frukost.

Vid 11 kände jag och El Grande att det var dags att plocka fram skumpan. Så sen satte vi igång med festen. :D

På eftermiddagen kom det ditt fler av våra vänner och festen tog riktig fart.

En man vid namn skrot nisse kom också, han började med att putta Lotta i poolen. Alla på festen skrattade och tyckte det var jätte kul. Tur för Lotta så hade hon inget av värde i kläderna. Av någon idiotisk anledning så går även jag fram till pool kanten. Då får jag en tackling så att även jag gör ett elegant svan hopp ner i poolen.

Det enda felet var ju att jag hade med mig pass och plånbok i byxorna. När jag kom ovanför vatten ytan höll jag på att explodera av ilska. Men jag kände att det var ju ingen idé, vi var ju på fest. För det andra så är ju skrot Nisse snäll egentligen. :)

Vi kom i väg väldigt sent ner till festen. Vi kom fram vid 12, då var det jätte mycket folk.

Jag träffade Ewa som bad mig att följa med henne och hålla i hennes väska medan hon var på toaletten. Naturligtvis är ju Scaramanga den sanna gentlemannen, så jag följde med.

Hon gick in på toaletten och jag väntade utanför. Då kommer en ondskefull, ung kvinna fram till mig och frågar:

•-         Vad gör du i den här kön?

•-         Jag väntar, vad gör du?

•-         Du kan pissa i buskarna!!!

•-         Hur vet du att jag har en snopp? Jag tycker du är väldigt sexistisk mot mig nu! :D

•-         Är du dum i huvudet?

•-         Nä, varför skulle jag vara det?

•-         Du ser väl att det är damtoaletten?

•-         Ja. Men då kan ju jag gå in här och så kan ju du pissa i buskarna. Om du tycker det är bra?

•-         Idiot, går du in så blir jag arg.

•-         Jaha, och vad ska du göra åt saken då? (Vilken idiot att utmana en full Scaramanga)

•-         Jag klappar till dig!!

•-         Ja vi får väl se det då, jag tror ju hellre du vill ge mig en puss.

•-         NÄÄÄÄÄÄ fy fan.

Jag skrattar åt henne och när Ewa öppnar dörren så skyndar jag mig in och låser. :D

Hon blir helt tokig och skriker diverse svordomar.

Jag öppnar dörren och säger:

- Fan vad sur du blev! :)

Jag gör så ett par gånger och sedan går jag ut, och säger:

•-         Tänk vad snabbt du hade fått kissa om du varit snäll, från början.

Man ser röken komma ut från hennes draknäsa, så jag inser att det är bäst att gå innan hon flippar ut totalt. J

Väl inne på camping området så ställer jag mig och pratar med El Grande.

Då kommer nästa dåre, en 2 meters fjant som kommer och går med sin tjej. Han ser mig på flera meters avstånd. Ändå väljer han att gå rakt in i mig och ge mig en armbåge.

•-         Det där var väl ganska onödigt?

•-         Vaddå?

•-         Du ser mig på flera meters håll och väljer ändå att gå rakt in i mig?

•-         Ja. Och?

•-         Jag tycker det är onödigt!

Han ställer sig och ser ned på mig och försöker se väldigt farlig ut!

Jag kan inte hålla mig, utan säger:

•-         Fan vad sur du blev!!

Då blir han ännu argare och ska börja tjafsa men då drar hans tjej med honom.

Väldigt skönt tycker jag.

Men annars var kvällen fylld av glädje och skratt. Jag kan lova att jag återkommer nästa år. Hoppas bara att träffen har utvecklats ännu mer.


På kvällen flyttade jag hem till store bror, så nu tror jag att jag ska stanna här en natt till. För att sedan flytta in till mamma och pappa i Hudik.


Men nu ska jag sätta mig i solen.


Ha det bra!


Scaramanga


Jag har även blivit en hejare på Mario cart. Det är ju brorsbarnens favorit!






Kommentarer
Postat av: Marre

Hoppas du har de bra hemma i skogen

2009-06-30 @ 21:42:42
Postat av: Anna-Karin & Molly

God Kväll!



Vilket pucko till tjej! Hon kom säkert från Stocka!!! hahaha nu var jag rolig... Killen med. Ingen mukar men scaramanga!;O)



Jätte roligt att träffa dig måste jag säga! Nu får vi ladda tills nästa år...



Rolig komips du hade, kan kan bo på byn? eller är de en annan S?



Kramar

2009-06-30 @ 23:23:15
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: syster yster

önskar dej en skön semester.

2009-07-01 @ 07:51:14
Postat av: Flower Power Bruden

Ja, om man vill pissa måste man vara snäll. Hade jag varit henne hade jag både varit snäll, fått en puss, fått pissa och sen haft en gentleman vid armen hela kvällen. För det hade varit bra med nån som burit väskan.

Jag hoppas att ditt nästa mission blir att ringa till Sverker varenda dag på hans semester och fråga om han är vaken. Det skulle jag tycka vore kul.

Säg till nästa gång du kommer hem så ska jag se till att det blir en välkomstkommitté som väntar på dig. Fast med gnarpsborna vet man inte vad för tok det kan bli. Fråga Jocke Lindberg som blev mottagen med att Jon DeBeau och company stod och moonade på refugen mitt i natten.

Kram påre!!!!!

2009-07-02 @ 12:20:03
Postat av: Nadia

Ha ha ha! :)

Vilka roliga konversationer! Både den första och den andra. Många grabbar hoppar ju på och slåss direkt, och du bara "Det där var väl onödigt!" Ha ha :)



Förövrigt var jag för nån vecka med om en rolig sak i Tanto. Vi var massa brudar i kön och det finns en herr resp dam toa. Då kommer en kille och ska gå på herrtoaletten och en överklassbrud framför mig "Men haaallåååå vet du hur jävla länge vi har stått här eller?! Du får fan ställa dig sist i kön." Killen svarar med ett "Öhm, okejdå." och börjar gå. Men då säger jag åt han att det är klart han ska gå på toa, men då är han så generad så han smyger iväg bara. Stackarn. Han var helt röd. :)

2009-07-02 @ 17:32:09
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Han i Byn

Fan vad populär man var då!



är ju oskyldig som ett litet sött barn i vaggan!

2009-07-08 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0