Midsommar :D

Nu är midsommarfirandet äntligen över och jag kan för första gången sedan i fredags resa mig ur soffan. :D
Usch och fy vad jag var dålig igår. Det var inte kul, jag hade inget att äta heller, men jag var på tok för seg för att glida ner på coop och handla.
Midsommarafton spenderades i glada vänners lag i örby.
Det var jättekul att träffa alla igen. Till och med Nils med sambo var med, de var barnlediga.
Jag hade ju stängningen på jobbet denna dag, så jag fick ta dusch på festen. Knappt hade man hunnit börja tvaga sin underbara kropp innan jag känner en kall stråle av orättvisa som träffar min högra axel...... :D
Jag skriker till av förvåning och vänder mig om. Där står den äcklige Vulva, Stefan och Svenne och besudlar min underbara kropp med deras blickar. De har oxå sett till att kasta en hink med isvatten på mig. Tur för mig så bommade de det mesta och träffade bara axeln. :D'
Jag greppade dusch skrapan och körde upp den i Svennes näsa. :D
Sedan jagade jag Vulva naken genom undervåningen och lyckas nästan fälla honom i trappen med hjälp av dusch skrapan.
Efter duschen var det dags för en omgång med singstar. Till och med jag och Nils deltog. Vi lyckades dock inte så bra. Jag tror att jag fick 1200 poäng som mest......
Sen kan man ju säga att lagen var väldigt orättvist fördelade. Jag, Nils och Carro mot Denisé, Anna och Katja......
Kul indelning. Vi fick stor stryk!!!!!
Men annars var kvällen lyckad.

Tydligen så slutade festen vid 4 tiden....

Ha det bäst

Scaramanga






Det godaste som finns. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som du hade kul

2009-06-21 @ 20:59:31
Postat av: Erica

Tjing!!

Klart det finns bilder från helgen;) bara att kika in nu så har du full koll på min helg sen;)

Kraaam

2009-06-22 @ 00:59:09
URL: http://sweptaway.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahaha! Riktigt rolig blogg du har ;P Jag tycker vi var grymma i singstar-tävlingen!!!

2009-06-23 @ 16:36:59
URL: http://ammeanilorac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0