Nu är första dagen till ända....

Hej igen.
Som jag berättade tidigare så gick presentationen bra. :D Vi klarade av oppositionen på ett bra sätt om jag får säga det själv.
Kvällen har varit fylld av glada skratt från min grupp och grupp nr 2 som oxå blev färdiga idag. Vi har suttit på solterassen och druckit gott och haft trevligt.
Jag känner verkligen sorg i hjärtat eftersom det är bara tre dagar kvar på denna utbildning. Jag kan nog säga att jag har aldrig trivts så bra i en grupp som jag har gjort i denna, :D
Det har varit mäkta trevligt att suttit ute hela kvällen, det är en rätt märklig känsla när det är 19 grader i skuggan klockan 22 på kvällen, Så borde det vara jämt.
Maten har hittills inte varit bra på detta hotell, till middag serverades vi fläskytterfilé med gorgonzolasås. Det måste ha varit det torraste stycke kött jag någonsin ätit. Efterrätten bestod av, håll i er nu. Chokladkaka med gorgonzolaost. Jag vet inte men hotellet måste ha gjort ett super klipp på gorgonzola.
Det hela smakade iaf riktigt illa. Men jag har nu ätit mig en hamburgare i hotell restaurangen, den var iaf bättre.
I morgon ska jag upp 06:30 för att äta frukost. Jag hoppas bara att tidningen har kommit. Jag brukar ju vara först på frukosten, så det kan bli lite ensamt.

Men nu ska jag hoppa i min sköna säng och försöka sova lite.

ha det bra


Scaramanga



 









Kommentarer
Postat av: Marre

Haha. Så du gillade inte maten och efterrätten :)

2009-06-02 @ 19:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0