Rörigt.....

Hela denna dag har varit ett inferno av oordning. Ingenting har funkat som det skulle tror jag.
Vi har installerat nya kassasystem idag. Dessa ser ut att fungera mycket mer smidigt än våra gamla system. Men dessa installatörer...... SUCK........ Det tar dem en smärre evighet att få kassorna att fungera. Detta gjorde tyvärr att utbildningen vi skulle ha på det nya systemet, blev totalt undermålig pga stress. Vi var ju piskade att öppna kassorna när köerna började växa. Jag hoppas bara att vi fick ut något av det hela.
Jag var väldigt trött när jag lämnade arbetet idag. Trött och frustrerad, det känns inte bra att lämna arbetet och man känner att man inte är klar. Men kroppen sa ifrån idag efter 2,5 h övertid.
Jag kom hem och slängde i mig lite av paradrätten och ett par mackor, sedan ramlade jag ihop i soffan. Jag vaknade för 45 min sedan. Jag hade sovit i över 2 h.
Jag hoppas att jag kommer att lyckas sova inatt.
Imorgon byter vi de återstående kassorna...... Så vi får se vilken tid man kommer därifrån imorgon.
Jag måste ju till optikern oxå. Får inte glömma det imorgon.

Gnarp!! Håll Andan Scaramanga kommer angöra bygden på fredag!!!!!
Då ska El grandes nya altan invigas med en kall pripps och ett glas skumpa  :D
Hörde ryktas om en bastu oxå... Den måste nog oxå invigas.....
Då hoppas jag att jag kommer att möta många trevliga bekanta på buppes camping.
Man kanske ska ta med skinnkavajen? Men då kanske man blir utkastad ur byn? :D





Vi får hoppas att evenemanget har utvecklats i år.
Jag vet då att jag ska undersöka hur många toaletter som finns på området.......
De brukar ju vara väldigt få...........

hoppas att det blir bra väder bara


Ha det bra, ses fredag

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Marre

så du ska hem till byhålan

2009-06-23 @ 08:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0