Söndag.....

I morse vaknade man, och kände att kroppen var totalt slut. Jag bestämde mig för att sova ett tag till. Klockan 10:00 vaknar jag med ett ryck. Mamma o Pappa kommer och hälsar på idag......
Jag måste städa. Jag kan bara säga att så fort som jag städade idag, så fort har det aldrig städats förr. Men det var jätte kul att de kom förbi. Pappa vill ju få mig intresserad av aktier. Men jag vet inte. Visst helt klart är det ju intressant, men det känns övermäktigt att sätta sig in i. Men jag får kanske göra ett försök.
Efter att de hade åkt, så var det dags för mig att göra min medborgerliga plikt och gå och rösta.Det var inte det allra enklaste kan jag tala om. Jag höll ju inte på att hitta dit. De hade inte märkt ut några dörrar ingenting. De som stod och delade ut valsedlar hade istället för att ställa sig vid vägen och guida människor rätt, ställt sig bekvämt alldeles vid ingången till lokalen. Det var väl varmare där?
Så jag tog och påtalade det, men jag kan ju knappast tänka mig att de flyttade på sig.
Jag vet inte vad det är med mig ikväll. Jag känner mig alldeles nervös. Men jag vet inte vad det beror på? Det är ju en ganska märklig känsla. Vad kan sådant bero på?
Imorgon är det dags att sluta röka, jag hoppas det går bra. Jag kanske fuskar och unnar mig en cigg på morgonen men sen är det slut!! Och denna gång ska jag aldrig börja om.
Jag har oxå hittat en ny telefon jag vill köpa. Samsung Ultra Touch. Den verkar jätte cool, jag ska iväg och titta på den i veckan hade jag tänkt. Det är ju lite synd att den är dyr. Men den verkar helt kanon

8 megapixel kamera
gps
videokamera
mycket, mycket godis




Men en prislapp på ca 4000 kr talar emot den. Men jag ska ta en titt iaf.
Men nu ska jag hoppa i säng. Man ska ju upp tidigt imorgon.

Godnatt

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin & Molly

Du får unna dig telefonen när du slutat röka=O)! Tänk vad me pengar du sparar!!!



Roligt att de gick så bra för dig i göteborg=O)!



kram

2009-06-08 @ 15:29:50
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0