Tisdag 16/6

Idag har det inte hänt mycket. Vi har iaf hunnit med alla varor på jobbet idag. Det känns jätte bra, men jag måste säga att jag vet inte om jag har sett så mycket tomma varuburar hos oss någongång. Jag ringde och begärde en extra hämtning av tomgods. Men stackarn jag pratade med bara stönade och sa att de inte hade några resurser. Så vi får hoppas att vi kan få en extra hämtning imorgon. Annars kommer logistiken att braka ihop fullständigt på torsdag kan jag lova.
Imorgon ska jag försöka göra ett nytt försök att gå och träna. Jag hoppas jag kommer iväg, jag måste komma igång nu!!!
Men jag har iaf varit effektiv i kväll, jag har fått all min tvätt tvättad. Det tog 3 timmar, usch vad tråkigt det var.
hmmm jag sitter oxå och undrar vad som egentligen har hänt med Lisa?? Det var jätte länge sedan jag hörde något av henne? Men jag får försöka åtgärda det imorgon.:)

Här finns en rolig sak. Det är en butiksanställd som har utlyst en tävling om Sveriges trevligaste butik.
Gör oss butiksmedarbetare glada och rösta gärna.
http://konsumbloggen.com/

Det finns ju inget roligare för personalen än att höra att de är trevliga. Det kan förändra hela humöret, om man har en dålig dag. :D

Jag har inte träffat på marmelad killarna idag, men jag lovar att hålla er underrättad om jag ser dem. Jag måste ju fråga om resultatet blev det förväntade. :D

Sov gott

Scaramanga


Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså du fick besöka va dem idag igen

2009-06-17 @ 22:08:15
Postat av: Erica

Hmm känns som den som lämnat tidigare kommentar inte direkt har lusläst detta inlägg;)...

Nästa gång de dyker upp kan du ju alltid fråga om receptet:P... eftersom ni alla tre gillade den klar menar jag;), kanske ni rentav kan byta ett & annat tips med varann;) du som är hälsing & så borde väl vara lite hemma på det där med marmeladtillverkning;) haha....

2009-06-18 @ 17:29:50
URL: http://sweptaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0