Tvättstugan som frös inne......

Idag var det meningen att jag skulle tvätta. Men när jag kommer fram till vår gemensamma tvättstuga så ser jag att maskinerna som jag har bokat är upptagna..... :(
Jag känner att jag håller på att explodera av frustration, jag hatar att tvätta, men att behöva vänta för att någon har stulit min tvätttid det är ännu värre.
Jag går surt tillbaka till unkis lyan, och bidar min tid med att läsa lite bloggar. Måste bara säga att framförallt Déninse har fått en ny tändning i sitt skrivande.
Efter 15 minuter känner jag att det är dags att gå ner till tvättstugan igen, för att se om dessa tvätt tids tjuvar har flytt fältet.
Annars ska de döden dö!!!!!!!!
Jag öppnar dörren och där står en mamma med sin son, hon håller på att vika tvätt och pratar med barnet.
Jag säger Hej.
Men då verkar ungen bli rädd, så jag säger att jag går ut så länge.
Jag går ut till bokningstavlan och ställer mig för att titta. Då upptäcker jag att jag har lyckats boka fel dag. Jag inser mitt stora misstag och lämnar tvätt stugan. Det var ju tur att jag valde att inte säga något¨åt den stackars mamman......
Om denna dag har börjat så här, hur ska den då sluta?

Jag ska ju jobba kväll idag, så förhoppningsvis så händer det något roligt som jag kan delge er.

Grattis Roger & Åsa till er dotter!



Ha det bra med er

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Marre

så de kan bli... så där jag gjort me när jag kommit ner så e det inte min dag. utan jag har tagit fel på dag

2009-06-11 @ 18:32:35
Postat av: Dénise

Jaa jag har nog fått det. Har nog för mycket tid tror jag.. :)Typiskt dig det där med tvättstugan tycker jag det låter som..hehe

Puss och kram från "Deninse" aka Dénise :P

2009-06-11 @ 20:39:36
URL: http://blondie86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0