usch en sån dag.....

Idag har det varit en sådan här piss dag, allt har varit fel.
Jag kunde lika gärna ha legat kvar i sängen. Jag har varit sur och tvär hela dagen. Jag vet inte vad det beror på? kanske dålig dygnsrytm, eller så dessa väder omslag?
Det enda jag ser fram emot är semestern. Det ska bli jätte skönt, men jag ångrar att jag inte tog längre semester......
Jag kan lova att det kommer att behövas....
Men jag hoppas att jag kommer att kunna ha mitt möte med chefen innan jag åker. Jag skulle vilja att vissa saker var avklarade innan semestern började. Det vore skönt.

Jag träffade på en av marmelad tillverkarna idag. Jag kan meddela eder att marmeladen vart alldeles perfekt. Den vart klar och klumpfri precis som den skulle vara. som han uttryckte det.
Sedan vart den klar lagom till midsommar oxå och det gjorde ju inte saken sämre. :D

Nej nu ska jag boka tåg biljett till det brutala gnarp!!!


Ha det

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Marre

Man har såna dagar. Jasså du mötte en av dem. vad bra att marmeladen blev bra och lagom till midsommar vilka roliga filurer... Jasså de bär i väg hem till skogen och Norrland.. Hoppas du får en härlig vistelse där. får se om man har tid att åka hem till Norr i sommar...

2009-06-23 @ 23:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0