dag ett på seminariet :D

Idag var det första dagen på seminariet Jag vaknade klockan 05:10 när klockan ringde. Jag hade knappt sovit på hela natten. Jag kände att att ögonen rullade bakåt i huvidet och jag trodde jag skulle avlida.......
Jag kämpade mig upp och tittade mig i spegeln...
densyn som mötte mig i spegeln var inte den mest smickrade, jag såg ut som en påtänd David hasselhof :D
Jag borstade tänderna och vaknade sakta till liv...
Jag vandrar mig iväg till jobbet för att sätta igång veckans priser, Det var jättekul att träffa alla, efter min veckas semester.
Jag åkte in till centralen för att ta tåget mot det kriminella väsby vid 7 tiden.Väl framme på hotellet fick vi fika och allt har varit väldigt trevligt. Det var jätte kul att återse alla, Några i gruppen hade oxå läst denna blogg. Det var ju jätte roligt!!!!
Provet gick inget vidare......
Men det kanman ju inte gräva ner sig över.....
Jag fick ju oxå träffa Mats Fors svärfar idag när vi hade juridik.
Den mannen var riktigt bra, han hade koll på det han pratade om.
Sen att han var svärfar åt Mats fors det kan man ju inte räkna med.............
Maten här i det kriminella väsby har inte varit någon höjdare idag. Det är nog första gången jag lägger mig hungrig....
Men det kan ju vara bra inför beach -09.

Nej nu ska jag sova.

Ha det bra

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0