Konstnärer och pundare i en salig blandning :)

Idag har det varit en ganska märklig dag. Det hela började precis som vanligt med att man inte hade förberett några nya pris skyltar på jobbet,  Jag skrev så att tangentbordet glödde, men det hela blir mer komplicerat när man samtidigt ska starta 400 olika priser..... :D Men det hela gick över förväntan och jag var klar i utsatt tid.
Hela dagen gick sedan jättebra tills klockan 14:00 då började det braka igång,,,,
In genom dörren kommer en av områdets konstnärinnor. Hon brukar vara väldigt konstig, så jag gör mitt bästa för att gömma mig bakom en frysbur. Men det var försent........
Hallå. Kan du hjälpa mig?????
Ja, visst vad kan jag hjälpa dig med?
Jag ska ha skagenröra!!!!
Jaha???
Ja var är skagenröran?????
Jag pekar och säger där borta.........
Jag ser inte!!!!!!
ok men jag följer med dig och visar då.
Jag ska ha skagenröra!!!!!!
ja de står här.
Ge mig skagenröra!!!
JAHA vilken sort ska du ha?
Det vet jag inte....
Nähä hur ska då jag veta vilken sort du ska ha? Vilken brukar du köpa då?
VET INTE!!! Ge mig någon god!!!!
Jag beslutar att ge henne en burk på 400g, då räcker den längre....
Jag har gula fläcken förtår du.
Jaha?
Ja jag är blind.
Det var tråkigt, jag hjälpte henne med resten av hennes varor innan hon gick ner till kassan.
Jag hjälpte henne att ringa taxi innan jag pustade ut och återvände till min frysbur.
Då kommer nästa dåre, en väldigt full alkis som skulle försöka snatta grejer,
Han far runt i butiken för att leta efter något att sno, men han är oerhört stressad eftersom vi följer med honom genom hela butiken, :)
Han springer runt som en kråka med rabies innan han bestämmer sig för att springa ut ur butiken.
En i personalen står och tittar på honom när han går mot tunnelbanan, då öppnar han en sådan sandlåda som används vid sandning av vägar. Ur denna låda drar han upp flera påsar med matvaror,,,,,
Vi var tydligen inte hans första stopp.
Dessa människor är oerhört obehagliga, man vet inte var man har dem. Ena sekunden kan de vara jätte lugna för att blixt snabbt få ett utbrott och börja fäkta,
Pappa kom och hälsade på mig idag. Han ska hämta mamma på arlanda vid 22:30 tiden. Så han passade på att bjuda mig på middag, och beundra mina nya soffor.
Pappa var väldigt nöjd med förvandlingen. Han tyckte till och med att jag hade det städat!!! :D
Men jag såg att han höll ut länge innan han måste säga att jag kanske skulle torka av köksbänken. :)
Man får ju ge honom plus poäng för att han höll ut så länge med att fälla någon kommentar:)
Pappa hade oxå med sig ett gammalt foto album. Jag har ju lovat Sillen en bild på ESSO. Jag hittade en även om det inte var den bästa. Men man tager ju vad man haver.....
Det var ju snällt av pappa att plocka med sig albumet. :)
Jag passade även på att scanna in ett par övriga bilder som jag tänkte delge er :D

Av Gnarps coolaste kille!!!




Redan här var man redo för Top modell!! :D Strike a pose!!!



Någon kvinna som behöver räddas av Scaramanga Buchanan? :D




Jag har alltid gillat glass!!! :D Även om det kanske inte var min favorit med vaniljpuck!!!! Jag vill ha is choklad!! :D
Under min å pappas stor glass ätar period satte vi i oss 2 liter Gbs Is choklad om dagen. :D
Detta är helt sant, samtidigt som det är sjukt, :D




Jag med essos egen vakthund. Barry.




alltid var man glad och snäll när kameran kom fram...... Man hade ju modell drömmar då......
Tyvärr delade inte gast kvasten Vulva dessa. Han sabbade min karriär. Jag var alltid snäll, men så fort man skulle strike a pose så började han gasta. 189 decibel!!!! :D
Samma sak sker idag på battlefield när man kommer med kniven skriker han...... :D

(Oavsett vad vissa i släkten kanske säger så är jag ju känd som släktens lamm. Alltid snäll och tyst. :D)




Scaramanga Buchanan

Önskar god kväll.

Kommentarer
Postat av: kulturella

oj så söt... men nu vill du kanske inte bli kallad söt...

2009-03-03 @ 16:20:34
Postat av: vulvas mamma

hmmmmm alltid snäll o rar, knappast, en tondöv odåga e du o har alltid varit:) men....jag älskar dej ändå.

Kram

2009-03-07 @ 19:25:47
Postat av: vulvas pappa

asså, måste fråga, det översta kortet .....va de det du skickade in för att tävla om titeln Årets pappskalle.

2009-03-07 @ 19:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0