Kvinnor och deras skor :D

Jag tror att jag har börjat utveckla någon slags sko fetisch :)
Inte så att jag tänder på skor och har hela sovrummet fullt med använda foppa dojor som jag ligger och sniffar på :D
Men det är väldigt svårt att undgå att titta på kvinnor när de kommer och går i sina högklackade stövlar. :)
Det finns ju inget vackrare än en kvinna som är snyggt klädd och sminkad som går i högklackade stövlar :D Det är ju helt enkelt super nice! Tack alla ni kvinnor som gör min dag på jobbet när ni kommer in. Ni är guld värda.
Men nu kommer vi till den andra gruppen kvinnor, de som har hög klackade stövlar men inte kan gå i dem........
Jag utger mig inte för att kunna gå vackert. Absolut inte, jag går som en skade skjuten anka på hal is. :) Men jag har iaf inte på mig dessa hög klackade skor. Stackars kvinnor kan jag bara säga, de går runt i sina vackra skor men det enda felet är att endera går de haltande framåt lutande med 45 graders vinkel. Eller så går de bakåt lutande. När de sedan stannar upp så ser de ut som ett gungande turning torso. De stackarna kan ju inte hålla balansen.  :D

Jag har all förståelse i världen för att dessa skor måste vara helvetet på jorden för dessa kvinnor, vad jag inte förstår är varför väljer man då att ta på sig denna diaboliska uppfinning? :)
Det kan ju kanske vara för att behaga oss män?
Eller är det egna egot skull?
Eller är det något så enkelt som grupp tryck?
Jag vet inte.
Det enda jag vet är att jag tycker det är otroligt vackert med kvinnor som kan ha dessa skor,De gör min vardag helt enkelt mycket bättre.
De som inte kan gå i dessa vackra skor gör ju oxå min dag egentligen för jag får mig ju ett gott skratt :D
De kanske skulle gå en kurs hos miss jay i topmodell? :D

I övrigt så har dagen varit jätte bra. det var jätte kul att stänga idag med många sjuka diskussioner.
Bland annat aaaah look at that mf ... !!! :D
eller Him so horny, sooooooo hooorny :D Men det är bara för de invigda :D
Man kan ju fundera på när jag skall bli vuxen?
Säkert aldrig men man har ju så mycket roligare om man inte tar livet på för stort allvar.

Ha en bra kväll

Scaramanga B Cum

hahahahahahahahahahahahaha så jävla dålig jag vet :D










Miss jay alexander lär alla kvinnor att gå, hos Tyra Banks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0