Offentlig kissning & Nazi vakter....... :D

Hej mina vänner!!
Vilken helg det har varit, det har bara varit kaos av allting.
Det hela började med att jag fick ett sms av min gode vän Stefan som föreslog att vi skulle gå ut på krogen och ragga lite kvinns :D Två ståtliga herrar som oss kunde ju inte vara ensamma en fredag kväll.
jag tackade ja till Stefans inbjudan och rafsade ihop vad jag hade i kylskåpet av drickbar karaktär. Det bestod av en flaska skumpa, två stark öl och en en hög med cider 2,25 :D.
Jag gav mig av med raska steg hem till Stefan och vi började vår förfest.
Efter ett tag blev det dags att bege sig till gamla stan för att kolla om vi kunde hitta några vackra kvinns. :)
När vi kommer fram så inser jag ju att jag har glömt mitt leg hemma..... Jävla klantarsel man är. Men vi försökte ändå, men blev förstås nekade. Men den vakten ska faktiskt ha beröm för att när vi stod där i kö så kom en vacker tjej och bara skulle gå förbi oss. Då frågade han vad hon sysslade med? Sedan blev hon förpassad sist i kön :D
Vi tackade för oss och gick vidare till ett medeltids ställe där i gamla stan.
Där prövade jag mjöd för första gången, det är inget som jag rekommenderar Det smakade pyton. Som hederlig jäsning som man drack i ungdomsåren.
När klockan närmade sig 24:00 så bestämde vi oss för att ¨gå till patricia för att göra ett försök, och se om jag kom in.
När vi kommer ut från medeltids stället så känner Stefan sig plötsligt väldigt kiss nödig. Han smiter in i en av de mörkaste katakomb gränderna som gamla stan någonsin har skådat. Och börjar på med att kissa.........
Då kommer en civil polisbil och tvärnitar. Ut hoppar två av lagens så kallade väktare och börjar gapa om att man inte får kissa offentligt. Jag och Stefan tittade på varandra och hade väldigt svårt att hålla sig för skratt......
Det hjälpte ju inte direkt vår sak. De hotade till och med att ta med Stefan till fyll häktet!!!! För han skulle inte klara av att ta sig hem själv..... Men det var bara ett tomt hot. De gav Stefan en bot på 800:- som skulle betalas inom 15 dagar. annars skulle det gå till inkasso. Sedan fick de tydligen ett larm och gav sig av med en väldig fart. Jag och Stefan tittade på varandra och började skratta. :D
Det är ju inte lätt att vara på fest ibland.
Vi begav oss av mot slussen och patricia men vi upptäcker att det är 75 meter kö. Då ger vi upp och ska gå på Mcdonalds. När vi har hunnit halvvägs så känner jag att det börjar trycka på i blåsan. jag börjar leta upp ett ställe för att hala fram Egon. När jag i ögonvrån ser den omärkta polisbilen. :D
Det var ju tur det annars hade jag väl oxå åkt dit. Istället fick jag vandra dubbelvikt upp till Mcdonalds. Där jag kunde nyttja deras toaletter. Jag måste bara säga att jag är imponerad över hur man kan hålla det så rent vid den tidpunkten på natten. Bra jobbat McDonalds slussen. :D
Efter detta var det bara för mig och Stefan att återvända till våra unkis lyor.

På lördag vaknade jag upp vid 9 tiden. Jag hade en hiskelig huvudvärk så jag bestämde mig för att sova ett tag till.
Jag vaknade upp klockan 14:05 av att mobilen ringer. Jag tittar mig i spegeln samtidigt som jag svarar. jag har ju PIMP som ringsignal. Men jag kan bara säga att det var inte en sådan som stirrade tillbaka på mig.....
men det var iaf Vulva som ringde och hörde om jag var laddad inför kvällens festligheter? jag bara suckar och inser att jag måste ge mig iväg på en gång om jag ska hinna med allt.
jag slänger på mig kläderna och iväg till tunnelbanan det bär. jag hinner in på bolaget och börjar handla lite bira till kvällen. Efter jag har varit på bolaget börjar jag känna mig väldigt hungrig. jag överväger om jag ska gå på mcDonalds ytterligare en gång?
jag bestämmer mig för att sommar figuren får vänta en vecka till och går in och köper mig ett par burgare.
Jag kan rekommendera deras nya burgare den var jätte god! :D
Efter det var det bara att bege sig hemåt för att fixa till sig inför kvällen.
Efter en välbehövlig dusch började man känna sig som en människa igen. :D
Denna gång när jag tittade mig i spegeln så såg jag enbart en hunk. :D
Vid 18:00 kommer Stefan och hans bror och hämtar mig för färd mot Örby där förfest skulle hållas.
Det var trevligt, Vi spelade lite guitar hero och drack öl.
Efter det bar det av till Galloways på kungsgatan. Det var trevligt. Tyvärr kom jag och katja in på en diskussion angående Thailands resan. Ibland önskar man ju att man kunde hålla igen sin stora käft. men det är ju svårt ibland. Även om det vore enklast för alla. Men skit samma gjort är gjort. Det är bara att hoppas att det inte inverkar på resan.
Men jag tycker faktiskt fortfarande att jag hade en poäng med mitt resonemang. :D
Katja & Vulva valde att lämna krogen tidigare. Så kvar blev bara jag och Stefan. Vi härjade på ett par timmar till.
När vi äntligen hade härjat klart var det dags att gå till mcDonalds för nattamat. ja jag vet att det var tredje gången denna helg, men siktet mot beach -09 startade idag. Med en omläggning av kosten. hoppas jag hinner i väg till gymet oxå bara.
När vi äntligen kommer fram till tunnelbanan och står utanför spärrarna så inser Stefan att han inte vet var han har kortet.
Han börjar leta efter SL kortet.
Då kliver två vakter över spärrarna och ställer sig ivägen för oss.
Stefan (S)
Vakterna (V)
Jag (J)

- (V) Ursäkta mina herrar ska nog inte åka tunnelbana!
- (S) Vad menar du?
- (V) Ni är för fulla, ni får inte åka med!
- (S) Lägg av, vad är det med er?
- (V) Ni är för fulla, gå härifrån!!
- (S) Jaha hur tycker ni att vi ska ta oss hem då?
- (V) Åk buss eller taxi
- (J) Jävligt snällt av er att dumpa oss som verkar vara ett så stort problem på en ensam taxi-/buss chaufför. Det kanske är bättre om vi åker tunnelbanan där det finns fler väktare?
- (V) Det är inte vårt problem!! Gå härifrån!!
- (S) Ni är medvetna om att detta är ett kommunalt transport medel?
Vakterna blir än mer irriterade och tar på sig sina svarta skinnhandskar och kliver över spärren....
Vi blir förbannade och går därifrån. Det är ju bättre aytt åka taxi än att behöva få en smäll av nån Nazi vakt. Som inte har något att komma med förutom sin uniform.
Detta händer alltså i Sverige 2009? Det är helt sjukt men jag kan ju lova att SL VD kommer att ha ett fint litet mail i sin inbox angående detta.
Jävla Nazi vakter är det enda jag säger.

Men en glad nyhet som har hänt är iaf att jag är en av tre som har blivit ombedd att redovisa min hemuppgift inom ledarskap. :D
Det gjorde mig jätteglad!!!!!
Känns skönt att vinna något ibland. :D




Ha en bra kväll

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0