Tjenare!:D

jag glömde tydligen att berätta en sak i bloggen igår. Thailands resan är nu bokad. Det blev den 5 - 22 oktober. All heder åt Katja som orkade ta tag i detta. Hade det varit jag som skulle ta tagit tag i detta med att boka resan så hade vi nog blivit hemma. Jag känner mig inte så laddad. Konstigt tycker jag..... Undrar vad det kan bero på? Kan det vara att det än så länge är för långt fram? Eller är det för att jag är rädd för att man ska bli kvar där? :D
Vad skall man säga enligt mig så är ju thailändskor väldigt vackra, och man skulle ju kunna vänja sig vid klimatet med :D
Men jag kan iaf lova er att jag kommer INTE att besöka bankoks red light district.
Jag ångrar mig föresten, besöka kan jag tänka mig. Men inte som kund. Jag har ju som tidigare sagt mina principer, och för det andra så skulle mitt ego inte fixa att behöva betala för sex!!!!
Då skall jag hellre vara utan för tid och evighet.
Nu håller de som bäst på att titta på olika hotell, jag kan ju bara säga att jag beundrar deras engagemang.
Men jag känner ändå inte samma glöd som de, jag förstår inte. Jag vill oxå!!!!!!
Vi åker ju inte under högsäsong så det är tok billigt att bo på hotellen. Det har kommit upp lite olika alternativ på hotell så här långt

Hotell nummer 1






Detta är ett hotell av budget klass. Typ Farilaga på Gran canaria Kostnad för 17 dagar 1234 kr.


Hotell nr 2

Lyckas jag inte kopiera några bilder ifrån.  Men jag ger er adressen om ni vill titta själva :D

http://www.r24.org/thailandguiden.se/huahin/narawan/pictures.html

Detta hotel kostar lite mer men det ser ju lite roligare ut. men skillnaden i pris är försumbar 1708 kr för 17 dagar.

Men detta med hotell är inte min grej att avgöra, jag har ju bott i husvagn i 2 år, så jag är van vid det mesta :D
Jag tror det är lugnast om jag låter övriga deltagare bestämma. De är ju oxå de drivande så det är väl inte mer än rätt.
jag börjar oxå på att oroa mig för det här med rökningen om jag ska flyga till Thailand Det är ju egentligen inte ett så stort problem. Man får väl försöka med att sova mycket. men man har ju ingen lust att vara en levande pest för alla med resenärer. Men jag börjar tro att en förändring är nära förestående. Jag har aldrig varit en storrökare när jag är bakis. Men i söndags slog jag nog alla rekord. jag rökte en äckel cigg på hela dagen, Det smakade helt enkelt vedervärdigt. I morse klev jag upp och gick direkt och tände en cigg.Då kom jag på mig själv med att tänka fy fan vilken äcklig vana du har skaffat dig Scaramanga.
Jag fimpade direkt och gick till jobbet. Jag har under de senaste två dagarna rökt mindre än hälften av vad jag gör i vanliga fall. :D
Så jag hoppas jag får för mig att sluta helt snart. I så fall kommer nog jag och mina med resenärer att må mycket bättre :D

I dag har man haft hand om frukten på jobbet. Satan i gatan vad kul det var :D
Det gick jätte bra men det märks att det är rätt långt mellan gångerna man är där. man tappar ju fruktansvärt i tempo, :)
Men jag är riktigt nöjd med resultatet, ska bli intressant att se vad vi hade för frukt & grönt andel i morgon.
Hoppas den ökade,
Men jag måste säga att jag trivs jätte bra på jobbet nu. Allt flyter på och jag trivs verkligen bra i min roll som allt i allo, Det är ju roligare med lite omväxling i vardagen. Tiden går ju så mycket fortare, än om allt ständigt går på rutin.
Jag vet att det kan verka lite knäppt men jag gillar verkligen inte om alla dagar ser likadana ut....... Fy vad hemskt, jag skulle ju aldrig fixa att jobba på fabrik tror jag. Sen kanske det är jag som har en skev bild vad vet jag?


Men nu är det dags för kvälls fika. Vi ses i morgon

God natt

Scaramanga
Snart fri från djävulens fisar. :D

Kommentarer
Postat av: Agda

Hm. Står det inte någonstans i den här bloggen att du ska sluta röka i juni eller nåt. Oktober kommer efter sommaren, det är jag helt säker på, så rökning på flyget är uteslutet av fler än en anledning. Sluta bara. Allt sug är bara ett hjärnspöke, och suget går inte över förrän du slutat. Men då går det över rätt fort. Smakrika tuggummin kan ev hjälpa ett tag, men låt bli all nikotin. Hjärnspöke. Hjärnspöke. Peace.

2009-03-18 @ 09:26:19
Postat av: ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Jag måste säga att jag är riktigt avis, jag vill också till Thailand! Hoppas att din reslust infinner sig snart! :)

2009-03-18 @ 14:45:34
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0