Tjenis

Nu är snart den ljuva semestern över......
och imorgon är det dag för ett nytt seminarie :D Det är synd att jag känner mig så oerhört oförberedd
Men det kan ju inte hjälpas, jag får skylla på att jag har varit förkyls.....
Det har iaf varit roligt att ha semester, jag har ju hunnit med att både träffa Lisa och Agda :D
Jag träffade Agda i fredags, det var ju ett tag sedan. Men det var roligt. Fast denna gång blev hon orolig, för hon höll med mig i alldeles för mycket. :D
Det hör ju inte till vanligheten direkt.
Jag pratade med min bror i går fick flera goda förslag till att starta upp företag i gnarp.
Det värsta med mig är ju att jag verkligen tänder på sånna idéer. Jag har ju redan startat förarbetet till marknadsföringen av ett sådant företag som han föreslog. Så vem vet man kanske får en super idé och väljer att flytta hemåt?
Men det är väl ingen fara än på ett tag.
När man samma dag får reda på vilka som har besökt den lokala pubaftonen då var det ju lätt att hålla sig för skratt.....
Det lokala brögänget är ju inte direkt något som lockar till att man ska återvända direkt.... :D
Men de har ju en viss charm oxå, vad skulle byn vara utan sina original?
Men vi får väl återkomma till projekten om det leder någon vart.
Jag har ju lite svårt att se mig leva däruppe idag, man kanske skulle drabbas av lappsjuka?
Men jag har ju för övrigt bott i husvagn så jag borde ju vara van.
Men sedan kommer ju de där problemen med körkort, man skulle ju inte ta sig någonstans.......
man skulle få gå en ensam vandring hem från bergegården med gråten i halsen, jagandes av galna tanter från byn med omnejd. Som skriker ge mig en puss!!!!!

nej usch vilka fantasier man drar ihop när man är övertrött,

Det är nog dags att gå och sova nu jag ska ju på jobbet en sväng innan det är dags att bege sig till det kriminella Upplands väsby.



Vi hörs


Scaramanga


Kommentarer
Postat av: kulturella

ha ha jag skulle nog vara en av de gammla tanterna som ville je dej en puss... hitt på nå . du kan ju bli gammal å villa hem...

2009-03-30 @ 08:40:19
Postat av: Anonym

Klart som fan att du ska flytta hem och starta en rörelse.Och bor man här så behöver man ej körkort för du behöver ju aldrig åka utanför GNARP för här finns ju allt. å när du skriver "där uppe" så tycker jag att du börjar låta som en riktig söderfikus

2009-03-30 @ 16:26:30
Postat av: Babs

Körkort eller inte, det är sällan lämpligt att ta bilen hem från Berggården!!! Tanterna jagar dig ju vilken landsända du är i, så det kommer du ju inte från!!!

2009-03-30 @ 19:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0