Tjenis!

Nu har man misskött detta med bloggen igen. Jag måste säga att jag är en dålig människa. :)
Jag måste oxå passa på att tacka för de fina kommentarerna jag fick angående mitt förra inlägg, skönt att se att det finns fler än jag som avskyr bittra människor. :D
Helgen har passerat i ölens tecken. På fredagen hade jag tänkt ha en hemma kväll. Men det grusades ganska snabbt när joha vulva kokko ringde och ville att jag skulle komma över och spela kort.
Det var jätte trevligt. Vulva bjöd på bärs och det hela blev ju inte sämre av att jag vann 2 av 3 gånger :D
På lördagen var det planerings möte inför thailandsresan. Tyvärr blev det väl inte så mycket planerat. Men vi lyckades iaf boka in vilken tid vi skulle åka. :)
Senare begav jag, Vulva & Katja oss av hem till mig för att supa in mina nya soffor. :D
Adam och hans tjej anslöt oxå, och det hela blev en trevlig tillställning.
Men tyvärr drack jag nog en del för mycket. Men kul var det :)
Idag har det annars varit en ganska rörig dag på jobbet, vi har haft en massa sjukdomar. Ibland är det tur att store support finns. Jag lyckades oxå bli överkörd av en av mina favorit kunder idag. Hon gick i andra tankar och kom runt ett hörn och lyckades köra på min lår muskel. Satan vad ont det gjorde. Men hon var så snabb att be om ursäkt så jag hann inte bli arg :)
Annars så kommer denna vecka mest att gå i arbetets tecken, jag har inget roligt inplanerat alls....
Så är det någon som känner för att aktivera mig, så är det bara att säga till. Jo just det jag glömde ju att jag har en sak inplanerad. Party i Örby på lördagen.
Det ska bli kul. Hoppas att allt går bra bara.



Ha det bäst!

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Katja

MEN HALLÅ!! har ju liksom fixat med resa till alla nu.. sånt kan du ju inte glömma att nämna ju!! lite tacksamhet från scara tack ;)

2009-03-17 @ 18:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0