Äntligen är presentationen klar!!!!

Så då är presentation äntligen färdig.  Det enda som fattas nu är att lägga till lite bilder. Det kommer att bli roligt, jag måste bara se till att komma ihåg kameran imorgon.... Man kanske ska tvinga någon av medarbetarna att vara med på bild? :)
Ett stort tack ska riktas till Sundsvalls stavnings guru Lotta, Utan henne hade det nog sett betydligt sämre ut.

Nu har jag hittills idag kört diskmaskinen 4 gånger.... Hur mycket disk kan egentligen en ungkarl dra på sig?
Det värsta är ju att jag kommer att bli tvungen att köra den minst en gång till ikväll, annars går det på tok......
Om en vecka kommer man nog att vara väldigt nervös då är det nämligen dagen innan sista seminariet på utbildningen. Det kommer nog att vara med blandade känslor man åker till Göteborg Det är ju väldigt skönt att utbildningen är över, men det ska bli väldigt tråkigt att inte träffa alla människor som man har lärt känna......
Sedan kommer man nog att vara grymt nervös inför denna presentation, det kommer ju oxå att vara väldigt många människor där som man aldrig har träffat.....
Men det har ju gått bra hittills och allt handlar ju om förberedelser, så jag hoppas att det kommer att gå jätte bra :D

Men nu åter till diskmaskinen

Hoppas ni får en bra kväll

Scaramanga



Ungkarlens bästa vän :D

Kommentarer
Postat av: Marre

det går nog bra

2009-05-24 @ 22:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0