Äntligen klart!!!!!!!

ahhh Sen jag skrev senast så har det varit en av de mest stressade perioderna i mitt liv. Jag har i princip arbetat dygnet runt med att få ordning på min skoluppgift. Tro det eller ej men den blev klar idag. Ett monster på 120 sidor som jag hoppas ska resultera i ett bra betyg.
Att jag hann få ordning på den ska ses som ett mirakel. Jag kan bara säga att det är tur att man ä natt människa vid behov.
Min kompis El grande har oxå köpt en traktor, ja hör och häpna. Först hus och nu traktor, han är ju helt klart Gnarps nye patron!
Patron el grande kommer att åka över sina ägor och må bra....
Jag vet inte, men jag anser att alla växer så fort när man närmar sig 30 års strecket. Alla skaffar hus, traktorer, sambos och barn. Själv så lever man kvar här i sin unkis kvart och kommer ingen vart.
Men Scaramanga ska glädja er alla med att ni snart kommer att få uppleva en hel del historier om allt går som planerat.
Jag måste bara ta ett beslut, sen kör vi igång. Jag funderar på att pröva Internet daiting. Vad tror ni om det?

Men nu ska jag hoppa i säng och fundera över mitt beslut.

ha det bra

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Marre

Det funkar tror jag :)

2009-05-13 @ 07:51:29
Postat av: Lilla K

Har du inte testat det innan? Du som har skrivandets gåva och allt =)

Funkar då finfint för mig!

2009-05-13 @ 20:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0