Arbetshelg och stress.....

I helgen har man arbetat, det har varit väldigt stressigt men samtidigt väldigt kul. Jag har förberett allt nu inför nästa vecka, jag har fixat löner och skyltat om butiken inför måndag morgon. Det har varit väldigt tungt att jobba över två timmar per dag, Men nu är det klart, och det känns grymt skönt.
Nu börjar oxå stressen inför imorgon på att byggas upp, satan i gatan.
Jag har iaf lyckats packa väskan och övat på presentationen två gånger, men jag känner att det inte räcker. Jag kommer att få vara vaken halva natten med detta, Men jag måste försöka sova iaf, för jag ska möta chefen för kaffe klockan 06:30 på centralen....
Jag måste bara sätta denna presentation i morgon, annars bryter jag ihop!!!!
Men varför skulle jag inte?
Jag har ju varit nervös varje gång, och det har hittills alltid gått bra.
men nu är jag så nervös att jag inte klarar av att skriva något mer för idag.
Önska mig lycka till i morgon.
Det ska bli kul att åka till Göteborg!!

Ha det bra

Scaramanga




Kommentarer
Postat av: Anneli

Lycka till imorgon! :)

2009-05-31 @ 23:34:10
URL: http://nilnur.blogg.se/
Postat av: Marre

Lycka till

2009-06-01 @ 08:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0