Fredag..... och rosa klänning......

Idag har man haft en riktigt produktiv fredag. Jag har både klippt håret, hämtat ut kostymen och lagat mitt skärp.
Sedan får man ´ju inte glömma att man har jobbat oxå. Det har varit en helt okej dag på jobbet allt har flutit på och inga rikspuckon i sikte. Det enda som har stört mig idag är att vi har haft en demonstratör som har visat saft i butiken. Det enda felet var att hon nästan aldrig var på plats, ena sekunden var det rökpaus nästa så var det dags att gå på toa. Tillslut blev jag tvungen att fråga henne vad hon pysslade med?
Då tror jag det gick upp ett ljus för henne. För sedan stod hon på sin plats hela tiden.
Det kan ju vara dumt att lägga ut pengar på en tjänst som inte utförs korrekt.
Jag tror oxå jag blev lite kär idag. En av våra fasta kunder kom in i dag, jag har alltid tyckt att hon är fin. Men idag kom hon in i en chock rosa klänning och var jätte snygg. Hon var jätte trevlig och vinkade så glatt när hon kom in. Hon kanske insåg vad jag stod och tänkte?? :D
aaaaaa  mmmmums..... :D
Jag får hoppas på att det blir vackert väder och att hon kommer in i morgon igen. :D
Det kommer att rädda min dag det kan jag lova. :)
Men jag tror det kommer att bli super kul att jobba imorgon, fast jag känner redan nu att det kommer att bli stressigt.
Jag har ju lönerna, priserna och skyltarna kvar att fixa innan söndag kväll oxå förutom allt annat.
Jag måste ju ha det gjort innan vi åker till Göteborg. :D
Men jag ser fram emot morgondagen bara jag kommer upp i tid. Hoppas hon kommer oxå bara så är min dag gjord :D







Kan endast säga me like :)

Nu är det sängdags, eller rättare sagt soffdags :)

Ha det

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Erica

Snodde du klänningen av henne & satte upp som väggdekoration?;) hehe....

2009-05-30 @ 10:22:40
URL: http://sweptaway.blogg.se/
Postat av: Marre

Du njuter nu när alla flickor går lättklädda :)

2009-05-30 @ 20:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0