Hemma efter gruppmötet :D

Efter en sömnig dag i soffan var det dags att åka ut till Täby för vårt gruppmöte. Det var jätte trevligt, vi blev bjudna på kaffe ur Fredriks nya espresso maskin. Det var en verklig höjdare kan jag säga.
Om jag drack mycket kaffe hemma så skulle jag investera i en sådan maskin kan jag lova.
Mötet gick bra, och vi har gått igenom presentationen inför seminariet. Jag kan bara säga att det känns otroligt bra!! :D Vi har oxå diskuterat fram vilka frågor vi kommer att ställa på vår opposition. Jag måste säga att jag känner verkligen att vi kommer att göra bra ifrån oss på nästa seminarie!!!
Men en fråga som väcks hos mig när man åker ut till Täby är varför valde Täby att inte dra tunnelbana ända fram???
Dessa tåg man får åka idag kan inte ses som annat än rullande mjölkpaket, Det tar ju en smärre evighet att ta sig från punkt A till B. Det är oerhört och vi lever i Sverige 2009.
Men nu ska jag ta och hoppa i säng, vi får se vad morgondagen har för överraskningar i bagaget åt mig.
Jag vet iaf att tvättstugan väntar på mig vid klockan 7..... :(
men som sagt när man ska jobba kväll så händer det alltid något spännande. Jag kommer att delge er detta i morgon kväll.

Ha det bra

Scaramanga

ps Frys pizza och ett paket köttbullar är inte bra för midjemåttet speciellt inte om det intas 23:15 på kvällen :D

                                


Vilka godsaker för den stressade unkisen. :D

Kommentarer
Postat av: Marre

sånt e inte nyttigt :) det går säkert bra allting

2009-05-28 @ 16:09:28
Postat av: Pyra

Hehe, jag var sugen på nåt men kunde inte komma på vad så jag sa bara "köp nåt godis åt mig, vad som helst!" :p

2009-05-29 @ 00:27:18
URL: http://ettstyckebloggkommerlastat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0