Jävla piss kväll :(

Sen jag skrev mitt senaste inlägg så har det inte gått många timmar. Men ändå har allt lyckats gå fel.......

1. Mitt nyinköpta schampo blev kvar på köksbordet istället för att följa med mig in i duschen, Detta resulterade i att jag fick torka golvet, eftersom det blev ordentligt blött efter att jag fick hoppa ur duschen.

2. Jag skulle skölja min nykokta pasta, då lyckades jag förstöra ett glas som jag hade placerat väldigt ostrategiskt. Det resulterade i att sopen åkte fram och jag fick sopa halva köket. Jag slår vad om att jag kommer att få en glasbit i foten imorgon bitti.

3. Medan jag hade en väldigt trevlig konversation med Lotta så skulle jag vara smidig och koka kaffe samtidigt. Det enda felet var att jag lyckades tappa mitt gamla kaffefilter på golvet som var fullt av kaffesump. Sopen kom fram igen, kan man ju lugnt säga......

4. Min stationära dator brakar samman......
Den äckliga jävla burken verkar ha slarvat bort en fil till explorer så det fungerar inte att surfa på den. Trots att jag höll på i över 3 timmar med den jävla skit datorn så fick jag inte den att fungera. Någon som har en bra lösning? Kom gärna med den fort, annars har jag en svag känsla av att den kommer att få bosätta sig på soptippen ganska omgående.
Det är ju iaf tur att jag har kvar min bärbara burk.... Annars hade det blivit jobbigt.

Nu kan väl ändå inget mer gå fel i kväll?

jag måste oxå få tilläga att min liknelse med Garry Glitter i går rörde hans hår, och inget annat, Jag tar avstånd från hans brott. 

Nej nu ska jag lägga mig oxå gråta över min trasiga dator........

Godnatt

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Marre

fy fan jag hade kast ut datan och massa mer. för jag hade varit så arg.. tycker synd om dig

2009-05-20 @ 07:28:59
Postat av: Agda

http://www.stockholmhelpdesk.se/ Jag känner den här killen, han fixar det mesta för under en femhundring - bättre än tippen kanske?

Jag får magknip och svettningar av att läsa om datorkrångel - godness gracious me vad jag höll på i höstas. Aldrig mer prata med grabbslynglar telefonsupporten, det säger jag bara. De borde förbjudas.

2009-05-20 @ 11:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0