Kamera bekymmer.....

I morse slog jag upp ögonen när klockan ringde 05:20. Jag konstaterar att något är grymt fel.........
Jag vet inte hur det har gått till men jag känner mig ut vilad :)
Det var en ganska ovan känsla kan jag säga.
Ett tag funderar jag på att ligga kvar och snooza i 5 minuter, men jag inser att då kommer jag att vakna dödstrött.
På jobbet har det flutit på ganska bra idag, vi har hunnit med allt vi skulle. Fast idag var vi en extra, jag undrar vad som hade hänt om vi inte hade varit det? Jag tror att vi skulle ha varit klar i samma tid iaf.
På eftermiddagen tänkte jag ta lite foton i butiken inför presentationen Jag hade till och med kommit ihåg att ta med kameran som jag köpt på Gran Canaria. Men jag blev ju ganska snabbt uppmärksammad på varför jag aldrig använder den..... Den är ju lika slö som en sköldpadda. Jag höll på att bryta ihop!!! Är det något jag har svårt för så är det att vänta.
Jag försökte ta bilder med mobilen istället, men tyvärr blev inte kvalitén den högsta.....
Så nu har jag bestämt mig för att skicka min digitalkamera i soptunnan. Den ligger ändå bara och tar plats här hemma, och den kommer aldrig mera att användas. Den måste ha blivit min livs sämsta affär. :(

I övrigt kan man ju bara tacka vädergudarna för det vackra vädret. Det är denna årstid som det är roligt att jobba i butik. När alla vackra kvinnor kommer in och förgyller min vardag. Sen hjälper det ju till att det är kallare i butiken än utomhus oxå.... :D

Imorgon ska jag försöka hinna med att undersöka felen på kolonial avdelningen oxå. Det är nog behövligt.
Vi har oxå fått en ny kaffebryggare på jobbet, så nu kan man äntligen få sitt morgonkaffe, livet blir ju så mycket enklare då. :D



En stor hjälp vid trötta dagar....

Ha det bra


Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Erica

Men hej du:) inte visste jag att du hade en blogg... kul:).. Får man länka?;)

Hoppas allt är bra med dig iaf? Här är allt bara bra, fullt upp som vanligt;)

Kram kram

2009-05-26 @ 21:17:04
URL: http://sweptaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0