Kvinnor, gummibyxor och en översexuell Scaramanga :D


Jaha då har man jobbat kväll igen, jag måste säga att det är lika händelsefullt som vanligt :D
Hela dagen har gått super bra, vi blev klara med allt i tid och livet var helt underbart. Stefan kom oxå och hälsade på, han skulle iväg och gadda sig. Han hade hittat någon bock som han skulle tatuera in. Det var tydligen någon bands symbol. Ja jag vet inte men bock fan blev ju bra iaf :D
Han kom ju förbi och visade upp resultatet.
Men det var roligt att han kom förbi, det blev ju ett avbrott i vardagen.
Sedan kommer vi till er kvinnor.........
Jag tror aldrig jag har sett så många vackra kvinnor komma in på en och samma dag i butiken som idag. Satan i gatan man sprang runt som den brunstige ferdinand och frontade hyllorna så man kunde följa dem genom hela butiken :)
Förstår inte ni kvinnor vad ni gör med oss stackars översexuella män??????
Ni springer där och lockar, men sen försvinner ni lika fort igen och hjärtat blöder......
Butikschefen hos en av våra konkurrenter var inne idag oxå, hon är så fruktansvärt vacker, så det saknas ju ord :D Jag tror jag måste söka jobb där..... :D
Men ni kvinnor är en fröjd för ögat och ni förgyller min vardag. så tack så mycket för det. Jag kommer att sova med ett leende på läpparna och bara drömma om er hela natten :D
Jag har oxå märkt att ett nytt mode har vuxit fram hos de vackra kvinnorna......
Det är gummi thights, man kan ju fundera över hur bekvämt det är?
Jag har ju provat att ha skinnbyxor i sommarvärmen och då luktade mandomen inte så gott därefter... Men de sitter ju inte thighta.. Dessa byxor måste ju vara den perfekta grogrunden för svamp och dålig lukt?
Jag kan ju tänka mig att man har inte lust att vara i samma hus när de ska tvättas :D
Nästa gång moder svea blir anfallet ska vi kanske ladda kanonerna med gummibyxor och skjuta, sen kan vi skrika i högan sky. Svamp & musgas åt de orena hundarna!!!!! :D
Jag lovar att angriparna skulle fly redan innan första skottet föll :D

Imorgon är det dags för jobb igen, och på kvällen ska jag och Lisa gå på bio. Vi ska se Änglar & demoner. Vi får hoppas att den är bra, för den första filmen var ju as dålig. Jag har läst alla böckerna, då filmerna har ju lite att leva upp till......

Nej nu ska jag gå till sängs och drömma om vackra kvinnor, och angripare som skrikandes flyr slagfältet :D



Det måste ju lukta surt eller hur?


Kommentarer
Postat av: Marre

Hahaha du e rolig jag blir full i skartt när jag läse din blogg :)

2009-05-15 @ 08:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0