Läderlappen?

Tjo tjim.
Idag vaknade man inte lika ut vilad kan jag säga......Fy det kändes som om någon hade slagit mig i huvudet med en hammare. Bilden som mötte mig i spegeln var inte direkt vacker.
Men jag hann iaf i tid till jobbet, jag hann oxå springa in på shell för att handla lite morgonkaffe. Det var länge sedan kan man säga. Men jag blev verkligen besviken det smakade helt enkelt fis. :D
Men jag bakade precis som vanligt alldeles förträffliga wienerbröd, Tyvärr håller ju inte butikschefen med han kallar dom för brända. :) Men det ska ju vara frasiga eller hur?
Jag har oxå fått ett nytt namn på jobbet sedan vår käre Daim Bosse besökte min blogg och fick syn på min skinn kavaj. :D
Han kallar mig nu för läderlappen som ska gå på stadshotellet och ragga fjortisar. :D
Men jag hävdar att han bara är avundsjuk som inte vågar bära något så mäktigt som en skinn kavaj.
Men jag ruvar nu på en gruvlig hämnd mot Daim Bosse, men vad det blir det vet jag inte än.
I övrigt så har dagen varit alldeles perfekt jag har hunnit med exakt allt som jag skulle, jag hann även med lönerna. Det kändes skönt annars hade det blivit natt jobb på söndagen. Det hade inte varit någon höjdare kan jag lova, för på måndag är det ju dags för seminariet, och då gäller det att vara ut vilad.
Man börjar känna sig en smula nervös nu.....
Imorgon är det dags för sista gruppträffen om allt går som planerat. Då sk vi öva in vår presentation!!!! Jag hoppas att det kommer att gå bra, det är ju synd att det är lite sent på kvällen bara. Men vad ska man ta sig till? Det måste ju bara bli BRA!!!!! Chefen ska ju med till Göteborg oxå för att titta på vår presentation Så det vore ju kanon om det gick bra.

Nils ringde mig idag oxå, han ville att vi skulle börja träna, så nu finns det ingen återvändo längre... :D
Men det är ju kanske lika bra, man måste väl bli i lite bättre form tills det är dags för att åka till Thailand och charma kvinnsen :D



Det här säger Daim Bosse att jag ser ut som....... Han förstår bara inte att jag är varje ensam kvinnas största passion. :D




Här ser ni det framtida resultatet av min och Nils träning!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mrre

2009-05-27 @ 16:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0