Måndag och utbildningsmöte.

Så var det dags för ytterligare en måndag i Scaramangas liv. Jag vaknade upp klockan 05:20 trött som vanligt. Jag går in i badrummet och tittar mig i spegeln. Det borde jag inte ha gjort jag såg ut som Garry Glitter i håret och jag hade påsar under ögonen lika stora som Linda Rosings plast tuttar. :D
Jag förbannar mig själv för att jag hade tittat i spegeln. Men efter lite gelé i håret och en ny sköljt ansikte så började jag återvända till mitt vanliga jag. Jag tittar på klockan och inser att jag börjar på att bli ordentligt sen....
Jag hoppar i arbetskläderna och rusar ut genom dörren.......
När jag kommer halv vägs genom källargången så inser jag att världen är ovanligt dimmig idag??
Jag inser snabbt att jag har glömt mina glasögon i lägenheten, så det är bara att vända om för att hämta dem.
När jag väl kommer fram till jobbet så blir jag informerad om att en del av vår kolonial styrka är sjuk.... Jävla piss tyckte jag, Men vad ska man ta sig till? Det var bara att omdisponera min tid och börja plocka kolonial så fort det gick. Vi var rätt duktiga ändå i dag tycker jag.
Min chef tyckte att jag skulle slappna av och inte vara så stressad, men det är ju inte så lätt när man vet att det står 25 burar med kolonial på lastkajen som väntar.......
Men jag tycker att det har gått hyfsat iaf, men vi har ju en hel del kvar inför imorgon.
Nu på kvällen var det dags för utbildningsmöte :) Det var ju länge sedan jag såg skymten av grabbarna, men nu verkar vi ha fått grepp om situationen och det är bara presentations arbetet kvar. :D
Jag tror att det kommer att bli jätte bra, jag måste bara se till att ta lite nya bilder på jobbet. Då kommer presentationen att bli mycket mer levande och roligare för åhörarna. :D
Jag hoppas verkligen att vi lyckas få till presentationen och är förbereda tills det är dags.

Nu är det dags för middag.

Ha det bra

Scaramanga



Scaramanga in the morning?

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej!

DE är nån fegskit som inte våga stå för vem de är som håller på att tjata om att jag ska lägga ut bilder på molly och tim tillsammans,

hade tänkt att göra de oxå men jag blir så arg när denna Feg skit tjatar om de hela tiden så de blir inga bilder förän jag bytt till blogg.se så jag kan spärra högerklick.



De är bara på ernt tjur jag inte sätter ut nån bild. Tycker inte man tjatar om en sån sak eller har jag fel???



Allt bra med dig??



Kram

2009-05-18 @ 22:56:17
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: Marre

Låter som en stressig dag... hoppas du hade en bra dag iaf

2009-05-19 @ 08:20:03
Postat av: Nizze

Liraren på bilden är Gary Glitter, en glamrockikon på 70-talet som iofs hade en del hyfsade låter, Rock & Roll part 1 eller part 2 beroende på om man gillade hans sång eller inte. Det är väl en snutt som kan förekomma på en del rinkar ibland ...



Men där Glitter numera befinner sig och i vilken situation är inte alls smickrande och glamouröst. 2006 dömdes han i Vietnam för ett brott och riskerade faktiskt ett tag dödsstraff för detta brott. Så även om jag får nostalgitrippar av hans låtar så kommer också kopplingar som ger rysningar.

2009-05-19 @ 09:29:25
URL: http://nizze.gnarsp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0