Matförgiftning och utbildningsångest.....

I går blev jag tvungen att stänga på jobbet, jag måste säga att det var väldigt länge sedan jag stängde på en tisdag. Jag gick ner ett par timmar tidigare för att sätta mig och arbeta med utbildningen. Det gick jättebra och jag fick en hel del gjort. Hela dagen gick jätte bra tills det blev dags för lunch. Jag vet inte om det var något jag åt eller om det är en reaktion på stressen för utbildningen. Men jag antar att det var matförgiftning för jag blev tvungen att springa på toa, och därefter följde ordentliga feber svettningar. Jag luktade som en uteliggare :( och är det något jag avskyr så är det att lukta svett.... Det hela blir ju inte bättre heller för att man bli medveten om problemet, då svettas man bara ännu mer..... :(
När vi äntligen stängde och det var dags att ge sig av hemåt så kändes det som om fötterna vägde 300 kg. Jag har aldrig varit med om något liknande.
När jag äntligen kommer hem så rasar jag ihop i soffan, jag trodde att jag skulle somna direkt. Men då fick hjärnan för sig att den var jätte pigg och jag blev vaken i flera timmar......
Man kan ju iaf trösta sig med att man har riktigt toalettpapper hemma, coop soft. Man vill ju inte få samma upplevelse som man fick i Hudiksvall i julas. edet extra är inte din rövs bästa kompis vid magsjuka.... :D
När jag vaknade upp i morse så mådde jag bättre men jag beslutade ändå att ställa in vårt utbildningsmöte utifall jag skulle bli sämre. :(
Dagen har spenderats framför datorn med utbildningen. Ju mer jag skriver desto mer inser jag att detta arbete kommer aldrig att bli klart i tid. Men jag har arbetat med det från klockan 10:00 till 22:30 idag och jag känner att jag börjar få grepp om vad som behöver prioriteras för att arbetet ska bli klart på utsatt tid.
Deadline närmar sig ju med stormsteg, på torsdag ska allt vara klart och inlämnat......
Jag hoppas att jag kanske kan ta en eller två dagar ledigt nästa vecka för att säkerställa att allt blir klart.
Min ångest lättade ju inte precis när jag pratade med en studiekamrat på msn idag och hon sa att deras grupp höll på att lägga den slutgiltiga finishen på sitt arbete. :)
Det är jätte roligt för dem, och jag tror att deras grupp kommer att erhålla det högsta betyget av alla.
jag blev även bjuden på grillparty av Vulva på lördag. Jag hoppas att jag hinner vara med,,,,,, Det vore ju ingen höjdare att missa årets första grill fest. :D
Men nu ska jag lägga mig och sova, jag måste upp tidigt och fortsätta mitt arbete med utbildningen........ Sova får man väl göra efter att utbildningen är avslutad. :D


Ha det gott mina vänner!!!

Scaramanga
legitimerad toalettpappers kännare..........



Kommentarer
Postat av: Marre

Lycka till med ditt arbete

2009-05-07 @ 11:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0