Ny dag nya bekymmer....

Imorse vaknade man upp vid 8, och kände att egentligen är jag ju rätt trött, jag tar och sover ett litet tag till. Tvättstugan börjar ju inte förrän klockan 10:00. Sagt och gjort så ställde jag om klockan. När jag vaknade så var klockan 12:30!!!!! Jag hade lyckats ställa klockan fel :(
Så det där med tvättstugan frös ju inne, Som tur var fanns det en tid ledig vid 7 i morgon. men hur lätt kommer det att bli att ta sig upp då?
Jag tänkte precis gå och rösta i EU valet, men nu upptäckte jag att jag hade slarvat bort röstkortet :(
Jävla skit, det är ju tur att man kunde beställa ett nytt på ett enkelt sätt.
Man måste ju stödja sina blå bröder och systrar annars kanske den röda djävulen tar över :D
Då blir jag livrädd.
Nu ska jag ta och läsa igenom vår marknadsplan så jag vet vad jag ska säga när jag träffar grabbarna i kväll. Det kommer inte att bli en vacker syn kan jag tänka mig. Fullt med stavfel och fel i menings uppbyggnaden. Men det är väl kontentan som är det viktigaste?
En glad nyhet är iaf att jag har lyckats spara ihop pengar till både Turkiet och thailandsresan!!! :D
Men det är ju beroende på om jag har bommat någon räkning eller om det kommer flera.
Men det känns bra iaf kan jag säga!!! :D

Nu sitter jag och lyssnar på en av Sveriges största kulturskatter:



Finns det en större hjälte?
Nu är det ju bara att vänta på årets upplaga av sommarhits !!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

den låten har jag inte hört...

2009-05-27 @ 16:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0