Små dryga ungjävlar, som möter sin överman.... :D

Idag har man haft stängning igen. :)
Jag måste säga att jag gillar att jobba kväll, det händer något nytt varje gång......
Dagen och kvällen förflöt precis som vanligt och allt hade gått jättebra till klockan blir 21:45.
Då ser jag tre ungdomar komma in i butiken med ryggsäckar, jag tänker för mig själv nu är det bäst att man hänger på annars försvinner hela butiken. Sagt och gjort så går jag efter de tre ungdomarna och de kände verkligen att de var förföljda och valde att lämna butiken.
När jag står och tittar efter dem ser jag att ytterliggare två idioter till  ungdomar kommer in....
jag antar att även dessa har samma sak på sin agenda så jag ställer mig strategiskt så jag har uppsikt över butiken och tittar.
Då hör jag en röst.
Gillar du att titta in min kompis?
Jag vänder mig om och ser en små fet äckel unge.
jag svarar
Ja! Får jag inte det?
- Nä! För han har redan tjej!!
- Jaha,  svarade jag.
- Är du bög eller? Sluta titta på min kompis!!!
- Jag kände att jag började tappa tålamodet på den dryga lilla fan.
Jag tänkte för mig själv, nu ska vi se hur jävla tuff du är!!! :D
Jag kliver ut ur butiken och ut på torget. då ser jag att de var helt plötsligt 8 stycken. Jag tänkte det här kan sluta illa, men anfall är bästa försvar. Jag observerade oxå att de inte var speciellt gamla.
Jag kliver fram till den lilla skiten som hade kallat mig bög, och ställer mig 10 cm från hans ansikte.
Sedan svarar jag honom.
Ja, jag är BÖG, har du några problem med det?
Det börjar rycka i killens överläpp, men eftersom jag hade övertaget så tänkte jag nu ska du få din lilla fan. :D
- Är INTE DU BÖG?
- eeehheheh nä......... Jag har tjej.......
DET TROR JAG INTE, DU SER UT ATT VARA BÖG!!
- eeeehheehheeeee......
Du är medveten om att sådana som du och jag får gifta oss lagligt i Sverige från och med idag??? :D
- eeehheeee, men, men, men
- VI KANSKE SKA GIFTA OSS DU OCH JAG? :D
- eeehh ehehe ehhh Jag är bara 13 år.......
- Mig spelar det ingen roll, du var ju så stor nyss!!!!!
Luften gick ur killen och han satte sig ner. Sedan hörde han att jag pratade mitt ljuva gnarpsmål... :D
Då började han härma mig, jag tittar på honom och flinar,  han blir alldeles stel och börjar stamma.
Jag skrattar åt honom, sen vinkar jag hej då och ger honom en slängkyss.
Han försöker göra sig lustig över mig när jag går in, men hans kompisar inser nog att det inte är en sådan god idé och drar med honom.
I den där åldern och med den nationaliteten är ju bög den grövsta verbala skändningen man kan ta till. Men det roliga är att om man spelar med dem, och börjar ställa frågor om deras egna sexualitet då blir det jävligt tyst.
Jag är inte bög, Men vad ska man göra? Man kan ju inte låta dessa nollor vinna!!!
Man måste ju ta ner dem på jorden någongång. Eller hur? :D
Jag ska inte säga att jag är den som har respekt för ålder, tvärtom. Man ska inte respektera människor enbart för deras ålder, det måste finnas något annat som backar upp respekten så som t ex kunskap, rutin.
Men samtidigt måste man inse vilka slag man kan vinna, tyvärr är det väl en insikt som kommer med just åldern. :D
Vi får hoppas att killen inte tog allt för illa vid sig, men man kan ju alltid hoppas att han lärde sig en läxa.
Ska du vara dryg. Gå inte på den drygaste av dem alla!!! :D
Välj dina måltavlor med omsorg, och välj bara sådana som du vet att du kan vinna över :D


Nu ska jag ta å äta middag.
Imorgon är det dags för jobb igen :D


Ha det bra med er alla!!!

Scaramanga

Dryg som en hel flaska yes!! :D



Kommentarer
Postat av: Kröpen

Håll dom kort bara. Men håll ryggen fri.:)

2009-05-02 @ 00:57:32
Postat av: Agda

Way to go! Det var roligt gjort. Tänk att det hela tiden dyker upp nya generationer i området som ännu inte nåtts av ryktet att man ska passa sig för dig!

2009-05-02 @ 10:22:36
Postat av: Anna-Karin

Tycker att du gjorde helt rätt!

Är man med i leken får man leken tåla!



Själv klart Rockar min prinsessa=O)!



Kram;)

2009-05-02 @ 12:45:52
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: Marre

HAhaha.. det du gjorde var ganska kul.. det var rädd.. Dem e inte så tuffa som dem egntligen skulle vilja vara :)

2009-05-02 @ 16:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0