Skinnkavajens vara eller inte vara?

Som vanligt så är jag ju en storfuskare med att sköta bloggen på helgerna. Men jag tänkte göra ett undantag idag, och skriva :)
I fredags var jag iväg på Jempas 30 års fest. Det var verkligen en hit! :D
Jag var ju lite nervös i början med tanke på att jag inte kände någon. Men det fick ju bära eller brista, jag hade ju lovat att dyka upp. Det började ju lika bra som alltid för mig, jag sa till särskilt när jag bokade taxi att jag inte hittade, så att det var lika bra att de knappade in adressen direkt på gps:en.
Taxin kom och jag hoppade in, det hela verkade gå bra. Tills han stannar mitt i en korsning och säger - ska vi åka här eller där?
Jag suckade djupt och frågade varför han inte knappade in adressen på gps:en? Men istället tog han fram en taxi karta från 1800 talet och började leta. Ni ska ju inte tro att han stängde av taxametern under tiden.....
ahhaa D4 sida 94. vi ska vänster......
Jag kom iaf fram i tid annars hade jag brutit ihop. Det var väldigt nervöst att kliva in, men jag blev varmt mottagen och kvällen var helt klart lyckad.
Vi blev bjudna på grill buffé och öppen bar. Det var jätte bra, jag träffade en hel del nya människor. Så här i efterhand kan man ju fundera på varför man ska vara så nervös jämt för?

Jag måste oxå passa på att ställa en fråga, jag hade min skinnkavaj på denna fest, Nu har bilder kommit ut på facebook och en viss Slim Knickars anser att jag är homo därför att jag äger en sådan. så nu går frågan till er, är den snygg eller ful?

Själv så anser jag att den är stek het!!!! :D


Skinnkavaj är hett!!!!


Nu ska jag städa o diska lite till.
Jag kanske återkommer med ett inlägg lite senare

Ha det

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0