Strypsex??

I morse hade jag nog mitt livs uppvaknande. Jag vaknar runt 8,30 och känner att det svider vid halsen. Jag tänker för mig själv satan ska jag börja bli förkyld, Jag försöker vända mig om och somna om för jag började ju först klockan 13. När jag vänder mig om så känner jag att trycket runt halsen ökar, Jag slår yrvaket upp ögonen och börjar fundera på vad fan som händer egentligen???
Då upptäcker jag att jag har under natten lyckats snurra in mig i nätverkskabeln....... Och ju mer jag rör mig desto mer dras den åt. Jag hade kvällen innan kopplat om sladden till min stationära dator för att jag skulle spela lite BF2, när jag sedan kopplar om sladden till min bärbara dator så lägger jag den bara på armstödet. När jag sedan min vana trogen somnar på soffan, så måste den ha ramlat ner över halsen. När jag sedan vänder på mig under natten förvandlades sladden till den perfekta strypsnaran.....
Jag vet inte jag kanske drömde perversa drömmar om strypsex vad vet jag? Men jag lärde mig iaf att hädanefter kommer sladden att få sova på golvet, för det var inget trevligt uppvaknande... :(
Men det blev ju ytterligare ett tillägg till historien om Scaramanga the one and only! :D

En positiv sak med gårdags kvällen är iaf att jag äntligen har hittat igen en låt som jag har sökt efter i ca 15 - 20 år. Jag har aldrig vetat vad den har hetat, men igår när jag låg och tittade på southpark på datorn så var låten plötsligt med!!!! :D
Jag skyndar mig och tar fram mobilen, den har ju en funktion för att identifiera musik. Jag trodde aldrig att det skulle fungera, men det gjorde det!!!!
Låten jag hittade var:

Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Heart

http://www.youtube.com/watch?v=OIqMflhH1LY

 

Jag kan bara säga att det är en superlåt!!!!! :D

Men nu ska jag ta och gå och äta. Dagens nattmat består av prinskorv (och då tänker jag inte på min :D) och kanske en macka!!

Ha en bra kväll

Scaramanga



Kommentarer
Postat av: Marre

Men usch. Det kunnde ju gått illa vilken panik jag skulle fått när jag vakna...

2009-05-22 @ 11:32:06
Postat av: Anonym

När du nu har hittat din idol är det inte mer än rätt att du skaffar samma hårda frilla som han.

Vilken kung

2009-05-22 @ 12:41:35
Postat av: Carina

Vad otäckt det kunde ha gått illa. Vilken tur att du vaknade.

Visst är låten bra. Sonen kom precis och hörde låten och tyckte även han att det lät bra.

Ha en bra dag.

Kram Carina

2009-05-24 @ 07:06:12
URL: http://peoslivochdrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0