Dårarnas dag :D

Nu har man varit med om det mesta på jobbet, Idag stod man där i all fridfullhet och plockade finkem. In genom entrén kommer en man i 25 års åldern. Mannen ställer sig mitt i kassalinjen och vrålar.

- ALLA I DEN HÄR BUTIKEN SUGER KUK!!!!!!!!
Vi som befinner oss i kassaområdet tittar på varandra och tittar sedan på mannen.
- VAD GLOR NI PÅ ERA JÄVLAR????
- NI SUGER ALLA KUK!!!!!
- JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD....... SUG KUKEN!!
En i personalen tar upp telefonen för att ringa till polisen.
- VART SKA DU RINGA?
(P) - Ingenstans.
- HELT RÄTT DIN JÄVEL; JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD: JAG HATAR DENNA BUTIK.
En i personalen går fram till mannen och ber honom att följa med ut. och efter ett tag så följer han med.
När mannen kommer ut på gatan så rusar han in till en annan företagare i området och gör samma sak där. Det hela slutade med att polisen fick tillkallas.
Den här historien visar att man aldrig vet vad som väntar en när man börjar en ny arbetsdag. Jag vet inte om den här mannen var utvecklingsstörd/psykotisk/påtänd. Men vi kanske borde fundera på att öppna upp fler behandlingshem för dessa människor.
Men nu ska jag sätta mig och se ett avsnitt av southpark.
Det finns bara en gud hans namn är Eric Cartman :D


ERIC_CARTMAN_SAYS_NO.jpg Goddamn Hippies image by edisdeadalive

Kommentarer
Postat av: Marre

Vilka människor de finns

2009-11-17 @ 13:17:49
Postat av: Eve

Ditt jobb är läskigt.... På skatteverket har man åtminstone ett bord mellan sig och "folket"...och en larmknapp bredvid. Känns bra!

2009-11-17 @ 17:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0