Helgen + Bilder från Thailand del 1

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev i bloggen. Det ber jag om ursäkt för. jag lovar bot o bättring. :)
Helgen gick i festens tecken. Eve sms:ade mig på fredags eftermiddagen och frågade om vi inte skulle gå ut och äta? Jag svarade självklart Ja. Jag hade ingen större lust att ställa mig framför spisen vid klockan 19:30. Vi valde att besöka restaurang Tre Vänner. Det var riktigt mysigt och vi åt en riktig brak middag.
Efter middagen och ett antal glas vin och öl begav vi oss hemåt för att avsluta med att se film.
På lördagsmorgonen vaknade jag väldigt väldigt tidigt och tänkte kliva upp, men Eve övertalade mig att ligga kvar och sova ett par timmar till. :)
När vi senare vaknade till liv vid 9 tiden så kände jag att jag var på ett väldigt spralligt humör.
Jag började med att ta en bild av mig själv och skicka till Vulva.



Själv tyckte jag att jag var stekhet.
Svaret jag fick av Vulva var - Otäck bild.

Lite senare fick vi besök av Jonatan, Anneli & Teo. Det var roligt.
Vi satt och fikade en stund med dem innan jag o eve gjorde dem sällskap till fruängen.
Jag och Eve tog bussen till skärholmen för att gå på bolaget och äta lunch.
På kvällen begav vi oss till Vulva & Katja för en reunion angående Thailand.
Jag fick äntligen lite bilder. och jag tänkte nu delge er dem. :D



Denna syn kunde möta en om man bestämde sig för att gå på toaletten utanför hotellet. :)



Ett tempel uthugget i en grotta uppe vid floden Kwai.





Som ni ser så är det inte speciellt brett i detta tempel :D







Stranden i Hua Hin.




Yeah När Scaramanga puffar kyls luften ner. Gammalt thai-ordspråk. Kvinnorna på bilden inser nog inte att de är nära köldskador :D



Har någon sett en tuc tuc lastad med uppblåsta badmadrasser och full med folk? Det kommer något bekant till minnes när man ser denna bild. låt mig se en badmadrass och en buss i spanien.........




Skönt att se att även Mcdonalds offrar mat till Buddha.

Detta var del 1 av bild uppläggningen, imorgon följer resten.

Ha det bäst

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: kulturella

du kan du...

2009-11-25 @ 13:13:54
Postat av: Eve

Måste nog hålla med Johan där...

2009-11-25 @ 14:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0