Fredag.......

Jaha då var det dags för en ny fredag i Scaramangas liv. Tyvärr så är jag inte ledig i helgen.
Så när alla andra går av sina pass efter en hård arbetsvecka, så kan man i princip säga att min vecka börjar..... *suck*
Igår hände inte mycket på jobbet, Det känns som om arbetslivet börjar gå på rutin nu..... Jag gillar inte den känslan, det innebär att mitt sinneslag börjar ställa in sig på förändringar. Men varför inte, det vore roligt med nya utmaningar.
Eve har de senaste dagarna suttit och hårdarbetat med något register för min nya konkurrent Roger "The player" Österman. Roger har förvandlat Eve till en produktivitets maskin utan dess like.
Så här sitter jag i mina shorts och försöker se sexig ut, utan att hon ens reagerar :)
Vad kan vara fel? Har Eve för mycket att göra eller har hon vaknat upp och insett verkligheten? :D
Roger har sett till att fylla min fagra mös hjärna med olika registerfrågor, då finns det inte tid att titta på mig när jag försöker se het och sensuell ut :D
Helt klart är Roger min nya rival och något måste göras. :)
Men dessa planer får vänta. för nu är det dags att laga lunch. Idag blir det Paella. :) det har jag aldrig ätit, men det lät gott iaf om man tittar på ingrediensförteckningen. :)
Idag kommer mor o far ner oxå.
Men nu ska vi laga lunch.

Ha en bra dag

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0