Funderingar....

Jaha nu har man sparat kroppen 140 cigaretter... Jag vet fortfarande inte om det är skönt att sluta röka eller inte. Men man slipper iaf må dåligt i kropp och själ. Men man ska inte förtränga att det är gott och röka oxå.
Men det kanske är dags att bli vuxen på allvar nu.
Jag och Eve har iaf betalt vår Egypten resa nu. Det känns grymt skönt att ha något att längta efter.
Nu gäller det bara att bestämma vilka utflykter vi vill göra. Det vore ju häftigt att se lite pyramider. :)
Jag har den sista veckan funderat väldigt mycket på hur fort allt i livet kan vända.
Jag menar för lite över två månader sedan var jag singel, jag hade varit utomlands 2-3 ggr och livet var allmänt tungt. Nu två månader senare kan jag se tillbaka på en helt underbar tid. Jag träffade Eve, vilket var en lyckträff och jag har varit utomlands två ggr till i sammanlagt 1 månads tid. :) och en 5 vecka är bokad i januari.
Är det inte märkligt hur snabbt livet kan vända? Och framförallt bli så mycket bättre. :D

Nu när privatlivet har löst sig på bästa sätt är det väl dags att börja ta tag i karriären.....
Tyvärr så verkar det inte finnas några riktigt bra karriärssteg att ta för tillfället. Men jag håller ögonen öppna och funderar i lite olika banor. Man kanske helt enkelt skulle satsa på att bli tjänsteman, om man hittade något roligt.
Men målet med egen butik kvarstår fortfarande som det slutgiltiga målet.
Men det gäller ju att vidga sina ögon och inte låsa sig vid en dröm....

Ha det bra

Scaramanga



Kommentarer
Postat av: Lottapotta

Jag är såååå glad för din skull vännen! Det är din tur nu!!! Härligt att höra att det blev så mycket bättre än jag någonsin kunde tro!!!



Kämpa vidare mot cigaretterna du! Du gör det så bra! Men jag håller med dig, det är ju gott ibland också! Eller hjärnan tror det i alla fall, besvikelsen blir ju enorm när det inte är det längre... Men det är sunt!!!!



2009-11-03 @ 18:59:09
URL: http://gama.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0