Helgen

Denna helg har varit oerhört lugn. Jag och Eve har inte gjort många ryck känns det som.
I lördags var vi ute på promenad och idag besökte vi Ikea i skärholmen. Jag tyckte att vi skulle köpa nya sänglampor så vi slapp byta plats varje gång någon skulle läsa.
Men till vår stora besvikelse såg ikeas sortiment av sänglampor ut som skit. :( Det fanns inte en lampa som såg normal ut. Endera var det spotlights i olika färger alternativt lampor som såg ut som om de kom från något billigt hotell vid namn smisk & stön.
Jag och Eve började på att gå runt och titta på övriga saker. Vi kom på att vi kunde köpa en skohylla. Eve hade upplevt det som om man klev in i ett hav med skor hemma hos mig. Vi valde att köpa en skohylla vid namn Portis :D

PORTIS Skohylla
Vi stötte oxå ihop en snabbis med Vulva och Katja. Det var jätte trevligt.
Vi får kanske ta en heldag ihop någongång. Det vore ju en syn. :)
Katja & Eve går runt och pratar inredning, medans jag och vulva går efter och äter varmkorv och pratar om bf. Och våra senaste headshoots. :D

Imorgon är det dags för det stora testet.
Jag ska iväg på nytt eeg test. Detta test ska bestämma om jag får nytt intyg för att ta körkort.
Så nu håller vi alla tummar. Men det är väldigt länge sedan jag mådde så bra både fysiskt och psykiskt. Så jag har en bra känsla inför testet imorgon. :D
Idag har jag lyckats spara min kropp 260 cigaretter :D Det känns oxå väldigt bra.
Jag hoppas bara att jag lyckas hålla mig borta från rökningen denna gång.
Men nu ska jag gå i säng så jag är pigg och fräsch imorgon, när det stora testet ska genomföras.

God natt

Scaramanga

ps Grattis på farsdag pappa.


Kommentarer
Postat av: Lottapotta

Jag håller tummarna i morgon!!!

2009-11-08 @ 22:44:37
Postat av: Erica

Men stort lycka till:) håller alla tummar & tår;)..

Kram

2009-11-09 @ 16:56:06
URL: http://sweptaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0